ネットショップは

楽天市場を利用しますが、

先日アマゾンで

買い物してみましたチュー

For online shopping, I use Rakuten Ichiba, but the other day I tried shopping at Amazon.


母へのギフトだったので、

オプションでメッセージを

つけてもらい飛び出すハート


It was a birthday present for my mother, so I asked her to add a message as an option,

 

 

さらにジョークで

のし紙をかけてもらったんですドンッ

and as a joke, I asked them to cover it with noshi paper.

のし紙とは、

フォーマルな贈り物のシーンで

使われる飾りが描かれた紙のことスター

Noshi paper is paper with decorations on it used in formal gift-giving situations.

そして、届いたのはこれびっくり笑い

And this is what I got.

 

 

熨斗は小さなシールに

なっていましたチュー

 

The noshi paper was a small sticker.

 

image

少額ですが熨斗代金を払ったのに、

ちょっと残念でしたね付けまつげ

I paid a small amount for it, but I was a little disappointed lol

 

 

フォローしてね…

 

 

グラサングラサングラサン

「公式ライン」

The official LINE.

 

登録してくれた方に

コピーなどの

ちょっとした情報をお届けします♫
I'll be sending out copywriting and other information to those who sign up♫