到着しました照れ
 
It has arrived.



まさか、私が
ダンベルダンベルを買うなんて
思ってみませんでした笑キョロキョロ
 

I never thought I would buy dumbbells lol.


初めて購入し、
組み立ててみましたが、
あっという間に完成ダーツ
 
This is the first time I bought them and put them together, but it didn't take long.
 


こんなに簡単に
できるんですねびっくり
 
It' s so easy to make.

重さを変えるのも
簡単にできそうですナイフ
 
It seems easy to change the weight.

こうやってつなぐことが
できるみたいですが、
よくわかりません。
 

It looks like it can be connected like this, but I'm not sure.

 

 
説明書は入っていませんでした笑りんご
たぶん必要ないのでしょうねてへぺろ
 
There was no instruction manual in the box.
Probably not necessary.

 

 

 

面白かったのは、このネジ。


What was interesting was this screws.

 
素晴らしいストップです笑拍手

It's a great stop lol.


面白くてなんども

繰り返しちゃいました笑

It was so interesting that I repeated it over and over again.
 
 
さて、少しずつ
がんばっていきます筋肉
 
So, I'll keep working on it little by little.

 

 

 

フォローしてね!

 

 

 

グラサングラサングラサン

「公式ライン」

The official LINE.

 

登録してくれた方合格

コピーなどの

ちょっとした情報をお届けします♫


I'll be sending out copywriting and other information to those who sign up♫