昨日は

かなりお疲れでした笑

 

I was pretty tired yesterday lol.
 

たぶん、その前日に

眠れなかったからですね。

 

Probably because I couldn't sleep the day before that.

 

珍しいです。That's unusual.

 

UMAくんUMAくんUMAくんUMAくんUMAくん

 

珍しいといえば、

私、クライアントさんと

少し喧嘩をしていました笑い泣き


Speaking of unusual, I had a little fight with a client lol.

 

喧嘩というのは冗談ですが、

信頼関係が薄れていましたキョロキョロ

 

I'm kidding about the fight, but the trust between us was weakening.

 

(以前のぶログでも書きました

I wrote about it in my previous blog.)

 

 

image

 

気持ちよく仕事を完了させるためにも、

私たちはコミュニケーション唇をとり、

関係修復のための努力をそれぞれ行い、

信頼関係を回復拍手させたように

見えたのですが、、、、

 

In order to complete the job comfortably, we communicated and made each effort to repair the relationship, and it looked like we had restored the trust...

 

結局、また

信頼関係が弱くなりましたショボーン

 

In the end, the trust was weakened again.

そのため、

よろしくないとは分かっていても、

これ以上、関係修復のために

何かしなくてもいいパンチ!

と思ってしまいました。


In the end, the trust was weakened again.
Therefore, even though I knew it was not good for us, I felt that I did not need to do anything more to restore the relationship.
 

恐竜くん恐竜くん恐竜くん恐竜くん恐竜くん


しかし、

思わぬことが起きたのです。


However. Something unexpected happened.

 

image

 

それは、彼のプロモーションに

必要なサイト契約を

彼は間違って解約してしまい炎

 

それに設置した私の制作物が

全部消えてしまったのですハッハッ

 

He mistakenly cancelled the website contract that he needed for his promotion, and all my work that I had put on it disappeared.

 

がーん。

やり直し。。。

ガーンガーンガーンガーンガーン

Shock!!

I'll have to do it again.

 

 

こんなありえない状況が、

なぜ起きたのでしょうか?

 

How could such an impossible situation happen?

 

私も初経験ですチュー

 

This was my first experience.

 

 

image


彼との間に問題が多いので、

これはおかしい??

と感じました。

 

I felt that this was not right because I was having so many problems with him.


そこで、この仕事に対しての

私のよくなかった点を

見つけましたチュー


So, I found out what I did not do well for this job.


他人が起こしているよう見える物事でも、

カラオケダーツ基本的にビリヤードゲーム

その人自身が物事を引き起こしています。


Even if things seem to be caused by others, basically, the person himself is causing things.

 

だって、

誰かのせいにしても、

問題は解決しないでしょピエロ

 

You can't solve a problem by blaming someone else.

 

そして、彼に謝り、

「また、作ります」と言うと、

 


I told him what I did wrong and apologized. I said, "I'll make another one.”

 

とっても穏やかな気持ちにラブ

 

After that, I felt very peaceful.


そして、

クライアントさんも

気分が楽になったそうですグッ


And the client also felt so much better.

 


解決していないことは、

それを解決するための状況が

もたらされるんですねアセアセ

 

But being honest with yourself is good for both you and the other person.


でも、本当に

自分に正直になることは、

自分キラキラにも相手キラキラにも

いいことですねルンルン

 

But really, being honest with yourself is good for you and for them.


疲れていたのに、

私よく頑張りましたチョキ

 

I was so tired, but I did my best lol

 

 

 

フォローしてね

 

 

グラサングラサングラサン

「公式ライン」

The official LINE.

 

登録してくれた方合格

コピーなどの

ちょっとした情報をお届けします♫


I'll be sending out copywriting and other information to those who sign up♫