081024_1650~0001.jpg
雨降り金曜日だ。酷い。
友達とどっかに行くつもりだったんだけど、
やっぱり雨が強過ぎてやめた。笑
まあええか。最近毎日朝から夕方まで家から行ったり来たりしてるんで、
今日だけはリラックスしよーぜ。ワンちゃんと遊んだりしヨーゼ。
A rainy Friday. How cruel.
I was planning on going out with my friend somewhere but,
It's raining too hard so we changed our minds. Haha.
Well whateverrrr. Lately I've been going out and coming home from morning to evening,
I guess just for today I should relax. And play with my dog.

081024_1027~0001.jpg
今日の朝ご飯は抹茶パフェにした。
雨降りパフェ。元気がでるからさ、美味しいもの食べたら。
最近は忙しくてちゃんと食べれない。
少食だよ、かなりー。ダメっすヨ!もっと気をつけないと風邪引くかな。w
ってか温度下がったね。もうそろそろ冬になるー。
サヨナラ秋の日。
This morning I ate a green tea parfait.
Rainy parfait. People feel better if they eat delicious things.
Lately I've been busy and not eating properly.
Well just small amounts. It's no good! If I don't take better care of myself I'll get a cold. lol
It's gotten colder outside anyway. Winter will be here soon.
Good-bye, Autumn days.

081024_1650~0003.jpg
今週毎日一回か二回だけ日記を更新してるんですが、いい?
笑 ダメかな?酷いかな?どっちでもいいかな?


あっ そうだ。昨夜やっとホワイトペプシを飲んでみた。
みんなのコメントと言う通りだったー。ぜんぜんびみょーって味だった。w
そして、ペプシの味は全然しなかった。
まあ、不味くはないけど、アレはペプシじゃないんだよ!!
アレは・・・違うブランド名で売れば良かったのに!w
どーうだろー。まあ実際的にはペプシブルーでもあんまりペプシらしくなかったね。
Ooh yeah. Last night I finally drank the White Pepsi.
It was just like you guys said in your comments. It was just really average tasting. Haha.
And it didn't taste like Pepsi at all.
Well, it wasn't gross, but it's not Pepsi!!
Like, it should have been sold under a different product brand name.
Hm... Well honestly the Pepsi Blue wasn't very Pepsi-like either.


意味のない日記でごめんね。w
うちの日記は「高校生の日記みたい!」とか聞いたんだけど、
本当かな?w そのままでいいのかな?
それはそれでいいんじゃない?
二十歳になったらもうちょっとちゃんとしたことについて書きたいと想いますー。w
まだまだだわ。
Sorry this blog has no purpose. Haha.
I've heard that this blog is "Like something a high-schooler would write!"
But I wonder if that's true? Haha. Isn't it okay like that anyway?
Isn't it fine as it is?
Maybe once I turn 20 I'll write a more meaningful blog.
But we still have time before that.


将来頑張ろ。
syourai ganbarou.