Fr. James A (Faith-Chat Platform)

@frjamesa

 

PETITIONS TO ST. ANTHONY All: O glorious St. Anthony, unfailing worker of miracles, to you do we raise our hearts and hands, to implore your powerful intercession in obtaining from the loving heart of Jesus all the help and graces necessary for our spiritual and temporal welfare, particularly for the grace of final perseverance, and the special favour we now implore. (Here mention your request). Priest: O glorious St. Anthony, whose childhood, youth and manhood were ever consecrated to God and His Blessed Mother - People: Hear our prayers and obtain our petitions. Priest: O glorious St. Anthony whose prayerful life and priestly labours were blessed with wondrous results - People: Hear our prayers and obtain our petitions. Priest: O glorious St. Anthony, whose preaching was confirmed by prodigious signs and wondrous miracles - People: Hear our prayers and obtain our petitions. Priest: O glorious St. Anthony, whose eloquence made heretics flee and Satan surrender his victims - People: Hear our prayers and obtain our petitions. Priest: O glorious St. Anthony, whose blessed tongue did always bless the Lord and cause others to bless Him - People: Hear our prayers and obtain our petitions. Priest: O glorious St. Anthony, whose tongue was preserved from corruption after death - People: Hear our prayers and obtain our petitions. Priest: O glorious St. Anthony, who was privileged to Carry Jesus in thy arms - People: Hear our prayers and obtain our petitions. Priest: O glorious St. Anthony, whose virtuous life was rewarded by the presence of Jesus in thy last agony – People: Hear our prayers and obtain our petitions. Priest: O glorious St. Anthony, universal apostle of the poor and needy – People: Hear our prayers and obtain our petitions. Priest: Pray for us, O, St. Anthony. People: That we may be made worthy of the promises of Christ. Priest: Let us Pray. People: Almighty and Eternal God, who glorified your Faithful confessor, Anthony, with the perpetual gift of miracles, graciously grant that what we confidently seek through his merits, we may surely receive by his intercession. We ask this through Christ our Lord. AMEN. St. Anthony, terror of the devils, pray for us !

 

 

聖アントニオへの嘆願 全員:ああ、栄光の聖アントニオ、絶え間ない奇跡の働き手、あなたに私たちは心と手を挙げて、私たちの精神的、現世的幸福、特に最後の忍耐の恵みと、私たちが今懇願する特別な恩寵に必要なすべての助けと恵みをイエスの慈悲深い心から得られるよう、あなたの力強い執り成しを懇願します。(ここであなたの願いを述べてください。) 司祭:ああ、栄光の聖アントニオよ、幼少期、青年期、成人期を常に神とその聖母に捧げられました。 - 人々よ、私たちの祈りを聞いて、私たちの願いを叶えてください。 司祭:祈りに満ちた生活と司祭としての働きが素晴らしい結果をもたらした栄光の聖アントニオよ - 人々よ、私たちの祈りを聞いて、私たちの願いを叶えてください。 司祭:ああ、栄光の聖アントニオよ、その説教は驚くべきしるしと驚くべき奇跡によって確証されました - 人々よ、私たちの祈りを聞いて、私たちの願いを叶えてください。 司祭:ああ、栄光の聖アントニウスよ、その雄弁さにより異端者は逃げ去り、悪魔は犠牲者を引き渡した。 - 人々よ、私たちの祈りを聞いて、私たちの願いを叶えてください。 司祭:ああ、栄光の聖アントニオよ、その祝福された舌は常に主を祝福し、他の人々にも主を祝福させました - 人々よ、私たちの祈りを聞いて、私たちの願いを叶えてください。 司祭:ああ、栄光の聖アントニウスよ、その舌は死後も腐敗から守られました - 人々よ、私たちの祈りを聞いて、私たちの願いを叶えてください。 司祭:ああ、栄光の聖アントニオよ、イエスを腕に抱く特権を与えられた - 人々よ、私たちの祈りを聞いて、私たちの願いを叶えてください。 司祭:ああ、栄光の聖アントニオよ、あなたの最後の苦しみの中でイエスの存在によってその徳の高い人生が報われました – 人々よ、私たちの祈りを聞いて、私たちの願いを叶えてください。 司祭:ああ、栄光の聖アントニオ、貧しい人々と困っている人々の普遍的な使徒よ – 人々よ、私たちの祈りを聞いて、私たちの願いを叶えてください。 司祭:聖アントニオよ、私たちのためにお祈りください。 人々: 私たちがキリストの約束にふさわしい者とされますように。 司祭:祈りましょう。 人々よ、あなたの忠実な聴罪司祭アントニオに永遠の奇跡の賜物を授けた全能にして永遠の神よ、私たちが彼の功績を通して確信を持って求めるものを、彼の執り成しによって確実に受け取れるよう、慈悲深くお許しください。私たちは主キリストを通してこれを祈ります。アーメン。 悪魔の恐怖である聖アントニオよ、私たちのために祈りなさい!

 

 

 

聖バキタの夢を、見て、

 

それも、

聖バキタの書類???

文献???

 

を、

探してる⁉

めちゃくちゃ探してる!

めちゃんこ探してる⁉

 

そんな夢だった!

 

パパ様が、

その以前に、

聖バキタの事を、

ツイッターで、話しておられた!!!

 

その影響だろうと、想うけど…。

 

それが、きっかけで、

いつもいつもの、

ショッピングをしてる~、

『女子パウロ会の売店に電話をかけて!!!』

 

(私)「もしもし…、聖バキタの夢を見て、

簡単な、

聖バキタが分かる【絵本】でもないですか??? 」

 

と、

話したら、大ごとになり…。

カノッサ修道女会に繋がった…。

 

が、

だがしかし…

 

うちの塩町教会の【アンリパパ】は、

 

(アンリパパ)『パルちゃんが、

2~3年間~、

世間一般で、仕事をしてから、

聖バキタの、勉強会しようね♥』

 

と、

言われ、それ以来、

計画が停滞気味というか~???

かなり不可能でないかい⁉

 

だけどだけどね~、

 

めげずに、

最近では働いておりますが…。

 

アンリ父ちゃんの、

言いつけを守り、

実行してから、2~3年間、

働いて働いて~、

 

念願の!!!

『アンリパパのレクチャーのもと、

聖バキタのお勉強会の、レッスンが出来たら…。』

 

道のりは、

はるか遠いのであった!!!

 

つづく…