母ちゃんやったよ! | アンティック-珈琲店-(AN CAFE) 輝喜 OFFICIAL BLOG「則天去私」powered by Ameba

母ちゃんやったよ!

b96bf631.jpg昨日は昼からスタジオ。夕方からカノソと飲みに行く予定だったのですが、カノソさんのお寝坊により、終電で集合して朝まで飲むことに。。。あ、そういえばカノンさんのツイッター見てます?カノンさん、キセル乗車を捕まえたらしいですよ。かなり緊張したらしいです。緊張しすぎて駅員さんに伝えるとき、「お金払ってない!お金払ってない!」ってカタコトで2回叫んだらしいですよ(笑)まぁ、笑っちゃいけないか(^_^;)

最近一人でスタジオに入る時間が充実していました。少しずつ成長して行く過程で、プレイが微妙に変わることによりセッティングにも違和感を感じるようになったりします。近いところでは、先日のSpyralcallの関西遠征でちょうどそのタイミングが来てしまいました。ここ数日の個人練習でその点はおおかた解消できたし、あとは足の基礎練習にも時間をかけることができました。時間があるうちはこの調子でがんばりたいです☆

遅くなってしまいましたが、Spyralcallの関西ライブに来てくれたみんな、ありがとうございました!大阪では対バンも色とりどりで、ヴィジュアル系のイベントとはかなり違った空間を体験したのではないでしょうか。ELLEGARDENの高橋さんとTHE TRANSFORMERの本郷さん在籍のScars Boroughさん、それからJUN SKY WALKER(S)の森さんと小林さん在籍の純☆コバさん、これらの名前を見ただけでも興味がわきませんか?神戸では僕のツイートを見て急遽来てくれたというお客さんもいて、とても嬉しかったです☆今週はSpyralcall名古屋、DOG名古屋、DOG大阪、Spyralcall埼玉の4DAYS!頑張ります☆


今日は昼からスタジオ、そして夜は、、、Janne Da Arcのshujiさんとkiyoさんとごはんに行ってきました!とにかくもうあっという間に時間が過ぎてしまいました。たくさんお話できたのですが、でももっと話したかったです。そしてごちそうになったうえに家まで送ってもらってしまいました。帰宅して風呂入りながら、「東京来てよかったなぁ。。。」としんみりしてしまいました。それから、なんだか上手く言葉で説明できませんが、「っしゃ!明日からもっと頑張るぞー!」っていう気持ちになりました。shujiさんとkiyoさん、本当にありがとうございました!

明日も忙しくなりそうです。おやすみ。



I was in the studio since the daytime yesterday. I planned to go to drink with Kanon in the evening. However, he overslept. (-ω-)zzZ Therefore, we drank from midnight to the morning. Did you see twitter of the Kanon?He arrested the criminal of getting on of without money. He seems to have felt nervous very much.He seemed to feel nervous too much and to have become unskilled Japanese(laughs).

I was a lot of time that entered the studio alone recently, and had enhanced the practiced time. To grow up is to occasionally change, and I feel odd in the same current drum setting. I felt it recently. I was able to cancel it almost. And, I was able to spend time also in a basic practice of the foot☆ I want to work hard more in the future!

I talk about live of last week's Spyralcall. There were various music in Osaka on the day. In the band named Scars Borough, there is Hongo of THE TRANSFORMER with Takahashi of ELLEGARDEN. In the band named Jun☆Koba, there are Mori and Kobayashi of JUN SKY WALKER(S).And, there was cafekko that had come live seeing my twitter in Kobe. I was very glad!I continuously do live on the fourth this week with DOG and Spyralcall.I enjoy it.☆

I was in the studio in daytime today. And, I went to eat with shuji and kiyo of Janne Da Arc at night!I felt time very early pass. I was able to talk a lot with them. However, I wanted to talk more. Shuji sent me to my house by his car. After it had come home, I thought while stepping into a bath. 「I come to Tokyo, and am very happy!」 And, I can work hard from tomorrow more!Thank you really for Mr. shuji and Mr. kiyo.

I might be busy tomorrow. Good night!