戦場のヴァルキュリア。 | アンティック-珈琲店-(AN CAFE) 輝喜 OFFICIAL BLOG「則天去私」powered by Ameba

戦場のヴァルキュリア。

c8741926.jpg昨日は夕方から一人でスタジオ、夜中はSpyralcallのリハに行ってきました!帰ってきてブログを途中まで書いたところで寝てしまいました。。。明日のライブはいつもよりちょっと長めなので、めっちゃ楽しみです☆


先日マクロスフロンティア、WORKING!!を見終えた僕ですが、「戦場のヴァルキュリア」というアニメを見始めました!設定、概要を読んだら「面白そう!」と思ったので☆

今更ですがアニメって、ただ単にキャラが可愛いものだったり、ストーリーが壮大な物だったり、雰囲気が独特なものだったり、いろいろありますよね。デュラララ!!好きな人は他のアニメどんなのが好きなのかなって気になります☆よかったら教えて下さい(*´θ`*)/


I was alone in the studio since the evening yesterday. And, I have gone to rehearse Spyralcall since the middle of the night.I write the blog on the way and have slept after it comes home...Because live of tomorrow's Spyralcall is a little long, I am very enjoyment!

I finished finally saw "MACROSS Frontier" and "WORKING!!" ,the other day.And, I began to see "Valkyria of the battlefield".I because of having felt, "It seems to be interesting" the setting and the outline of the story are read.☆

It is lovely the character, grand the story, there is a peculiar outlook on the world, and there is an animated cartoon of various types. I am anxious what animated cartoon about a favorite "DURARARA!!" person likes in another. Please teach to me if it is good.(*´θ`*)/