Yesterday☆ | アンティック-珈琲店-(AN CAFE) 輝喜 OFFICIAL BLOG「則天去私」powered by Ameba

Yesterday☆

c9b6d9f8.jpg昨日の話☆

夕方、久しぶりに事務所へ行きました。提出物を届けたり、あとは長谷川氏とちょっとだけ打ち合わせ、そして、、、桐乃ちゃんのちっちゃいフィギュアもらいました(*´θ`*)ニャハ☆昨日は事務所での用事が終わったらまっすぐ帰ろうと思ってたんですけど、たまたまやつらがいたんですよ。→(-ω-)と(・ω・)そんなわけで夏のフィルムライブ(赤坂BLITZ)の後にも行ったコスプレ居酒屋に3人で行ってきました☆

今回も結局、コロッケに「アンカフェ」書いてもらいました(画像参照)。しかも僕の熱烈なお願いにより、個人名も入れてもらいました(*´θ`*)キラッ☆カノソとゆうきは除外(笑)しかし、オイラもコスプレしてみたい(*・θ・*)やるなら何がいいかな?

その後朝までカラオケ。カノソのイカ娘を皮切りに、アニソンアニソンアニソンソン!最近のアニソンばっかり歌ってたところで、いきなりカノソがスラムダンクを歌い、懐かしのアニソン流れへ。途中からネタが尽きて僕はヴィジュアル系率高かったですけど。アリスナインさんとか歌ってみました(`・θ・´)歌った曲は「銀の月 黒い星」☆



そして二人から「魔法少女リリカルなのは」を見ろと勧められました。


輝「ん~でもイラストからして、、、ロリっぽすぎてちょっとぉ、、、(*´θ`*)」


カ「いやいやいや。ゆうき!言ってやれ(-ω-´)っ」


ゆ「それがですね~テルキさん。ウチも『ロリ系かぁ~』と思いながらも見てみたわけですよ(・ω・)そしたら。。。」




カ&ゆ「泣けるんですよ~!(´-ω-`)(´・ω・`)」



ヴァルキュリア見終わったら見てみようと思います☆




Yesterday's event...

I went to the office after a long time. I made arrangements with SPARK-Hasegawa. And, I got the figure of Kirino who came out in "Ore no imouto ga konnnani kawaii wakeganai". (*´θ`*)Nyaha☆I was going to return to the house at once when I ended work with the office.However, I have met them. (-ω-)Kanon and(・ω・)Yuki.We went to the costume play tavern.It was a tavern to which it had gone with Sakurai by four people in summer.

This time, we asked the clerk and it was written, "AN CAFE" in the croquette. However, I wanted also to do costume play. Do you think that which animated cartoon character is good?

Afterwards, we went to karaoke by three people until the morning. First of all, Kanon sang "Ika-musume". Afterwards, we kept singing animation songs for a long time. However, I sang the Visual-kei. Dir en grey and Alice Nine!And, I was said that I must look at "Magical Girl Lyrical NANOHA" from Yuuki and Kanon. They said, "You will cry if it was seen(´-ω-`)(´・ω・`)".

When I finish seeing "Valkyria of the battlefield", I will see it.