DEATH POP☆ | アンティック-珈琲店-(AN CAFE) 輝喜 OFFICIAL BLOG「則天去私」powered by Ameba

DEATH POP☆

昨日は夕方からSpyralcallのリハ、夜はドラムスクールに行ってきました!

昼間は家でブログの更新とかfacebookの設定とか頑張ってたんですけど、「時間の使い方こっちの方がいいのかな~」って思いました。「同じ睡眠時間でも早めに寝た方が疲れがとれやすい」とはよく聞きますが、それは本当に感じます。昨日もまさにそれでした。夜更新じゃなくて翌昼更新にしていこうかなと考え中です。

それにしても、昨日は身体中が痛かったです(*´θ`*)ある意味、爪痕だね。メイくんが言ってる爪痕とはちょっと違うけど(笑)ライブ後打ち上げのときね、酔っぱらったメイくんずっと「爪痕」「爪痕」うるさかった(笑)「この人まだ言ってるよ...」みたいな(*´θ`*)普段は運転係だからあまりお酒を飲めないメイさんね、ワインをビールのようにガブガブ飲んで乱れてました(笑)あ、それから27日のライブに関してもう一つ、僕的にしびれたエピソードを。。。セットリストが本番中に1曲増えたっていう話☆ラストの「POCKET☆ROCKET」の前に春くんがオレのとこに走ってきてさ、こっそり「ハルシオンやる!」って言ったとき「キター!!!(*`θ´*)」って思いましたよ。実はそういうの絶対ダメってゲネプロのときに事務所の人からも釘挿されてたんですよね。けどあの日一番って言えるくらいのすごい場面になったし、事務所の人も誰もそこは叱ってなかった。と思う(笑)なんかあのとき、すげぇドキドしたっていうか、燃えたよ☆


さて、明日はSpyralcallのレコ発主催!英紀が機材をちょっとリニューアルかも?そしてNEW MINI ALBUM先行発売、ホントかっこいいから早く聴いてほしいな☆タワレコのサンプルも都内はすぐ無くなったらしいし。着うたの無料配信も12月1日までです!

では~☆


I went to rehearse Spyralcall in the evening yesterday. And, I went to the drum school at night.

I was setting the update of the blog and facebook in daytime. And, I thought, "I might have to do the usage at such time". You should sleep at early time zone when I take the same sleeping time. Sleeping at early time zone recovers my body enough. I of yesterday was it exactly.

However, I was painful in the body yesterday. It is muscular pain. It a certain is meaning, and scar. However, the meaning is a little different from the scar that Mei says by the blog(laughs).When launching it after live, Mei was annoying .."Scar" and "Scar"... I thought, "Still say" because I saw it. (*´θ`*)Because Mei is usually a driver, sake cannot be drunk. However, Mei was dynamically drinking wine like drinking the beer on the day(laughs).

Please let me speak one event by which it impressed it when one-man live. All tunes live performed were to have been decided. However, one tune performed during live has increased!Haru said in a small voice running in me before the last tune "POCKET☆ROCKET" was performed. " Halcion candy! "I got excited very much!It is very severely angry to them from the staff that the performance tune is changed.However, live rose very much thanks to the judgment of Haru. Therefore, there was not every staff who scolded Haru. Perhaps...(laughs)

There will be live that commemorates the CD release of Spyralcall tomorrow.Hideki might renew machine parts a little. Because NEW MINI ALBUM is very good, I want everyone to listen. Sample CD put on TOWER RECORD was lost at once!