酒浸り。 | アンティック-珈琲店-(AN CAFE) 輝喜 OFFICIAL BLOG「則天去私」powered by Ameba

酒浸り。

6edeccf6.jpgライブスケジュールも一段落。昨日も一昨日も昼間はスタジオ入って、夜は飲みに行って、平和な日々が続いています。平和島静雄でう。

昨日は久しぶりにノンきちさんと秋葉原へ行ってきましたよ。酒飲んだ後、少しだけだけどゲーセン行って、クイズゲームに熱くなりました。知ってる問題を当てたときはまぁ「おー!」って感じなんですけど、完全に予想だけで選択した回答が正解だったときはホント「うぉーーーーーい!!\(*^ω^*)/\(*^θ^*)/」って盛り上がりました。カノソが登録してるキャラはまだレベルが低いんですけど、オンライン?で同時プレイしてるレベルの高い人達に混ざって次々勝ち進んでいくのがかなり面白かったです☆

一昨日はriceの有紀くんの家で鍋をご馳走になってきました!有紀くんの家、本当に久しぶりだったんです。アンカフェがまだ原宿参部作をやってた頃にね、何回も朝まで一緒に飲んだりしてたんですよ。一緒にファミコンやったり。有紀くんの家ってすごく家族が仲良くて、弟くんもいつも一緒に飲むし、お父さんやお母さんも一緒に飲んだりするんですよ。酔っぱらった有紀くんのお父さんに説教されたこともありまして...(笑)「てるちゃんはどこまで行きたいんだ?夢は?」って聞かれて、「今が充分幸せなんで、今が続いてくれたらそれでいいんです」って言ったら「そんなんだったら今すぐやめちまえ!」みたいな(笑)それにしても有紀くんは本当に料理がすごい!相変わらず、めちゃくちゃ美味しかったよ☆いろんな話もできたし、満足!けどもっと話したかったなぁ。また次の機会に。あ、来週の「Vの流儀」はrice特集だよ!見よう☆最近の僕のドラムが好きっていう人は、きっとヒロくんのドラム好きだと思うよ。ヒロくんの方がずっと上手いけどね(^_^;)


I practiced drumming in daytime, and I went out for a drink at night yesterday and the day before yesterday.I do not have live one week. My life is very peaceful. (*´θ`*)

I went to Akihabara with the Kanon yesterday. We went to the game arcade after drunk. We played the quiz game. The answer that we had chosen by the expectation was answered correctly many times!We made noise in every case「WOWWOWWOWーーー!!\(*^ω^*)/\(*^θ^*)/」Our level was low in the player played at the same time on online. However, we won a lot☆


I went to the house of Yuki of rice the day before yesterday. Do you know Rphael?He is vocal of Raphael. I went there after a long time. I had frequently gone there when AN CAFE made the Harajuku-Sanbusaku. His family's relations are very good. When I go to his house, his younger brother and his parents also drink together☆

I have been preached by Yuki's father five years ago.He got drunk very much. He asked me, "Teruki,what is your dream?"I said"I am happy now. I hope the current state continues long. "He said"Your dream is small! You should have a bigger dream!" He is a very gentle person☆

However, Yuki is very good at cooking!The dish that he makes is very delicious!And, I talked a lot with him. However, I want to talk more with him.