New Skin for Blog~ yey!やった!!!新しいスキーン~!! New skin customized.It took me a long time to edit it, especially how to understand how to customized skin. Oooh headache.But thanks to Bo~ for the help~ ボさん~ありがとうございました!今はうれしいです。ふふふ。the skin is simple but I'm happy with it.皆さん~あのウンブレーラは、すみません。=_=