初夏は約1ヶ月くらいフランスで過ごしてたんですけど、テレビのミュージックチャート番組をつけるとdespacitoと共に毎回流れてて、車のラジオつけても流れてて耳馴染みしてしまいました(despacitoも訳したいところなんですけど、スペイン語はさすがにわからない😭)

ベースの音が心地よい楽曲ですが、
MVを最後まで見るとなんと!!鼻歌と共に東京に滞在してる時に思いついたとの記述が!!!
なんとまぁ日本国内でこんなクールな曲思いついてくれるなんて嬉しい😂笑




Whoa oh oh hm

You've been runnin' 'round, runnin' 'round, runnin' 'round throwin' that dirt all on my name
君はそこら中走り回って僕の名前に泥を塗る

'Cause you knew that I, knew that I, knew that I'd call you up
そうすれば僕が連絡するって分かってるから

You've been going 'round, going 'round, going 'round every party in LA
君はLA中のパーティーに顔を出す

'Cause you knew that I, knew that I, knew that I'd be at one, oh
僕がそのうちの一つにいるって分かってるから

I know that dress is karma, perfume regret
そのドレスは宿命で 香水は後悔の香り

You got me thinking 'bout when you were mine, oh
君が僕のものだった時のことを考えさせられる

And now I'm all up on ya, what you expect?
そして今僕は君に夢中だ 何を期待してるの?

But you're not coming home with me tonight
だけど今夜君は僕と一緒に家には来ない

You just want attention
君はただ注目して欲しいだけ

You don't want my heart
僕のハートはいらないんだ

Maybe you just hate the thought of me with someone new
多分君は僕が新しい誰かといるのが嫌なだけ

Yeah, you just want attention
そう、君はただ注目して欲しいだけ

I knew from the start
最初からわかってたよ

You're just making sure I'm never gettin' over you, oh
君はただ僕が君を吹っ切れてないって確かめたいだけ

You've been runnin' round, runnin' round, runnin' round throwing that dirt all on my name
君はそこら中走り回って僕の名前に泥を塗る

'Cause you knew that I, knew that I, knew that I'd call you up
そうすれば僕が連絡するって分かってるから

Baby, now that we're, now that we're, now that we're right here standing face to face
ベイビー 今僕らは向かい合ってここに立ってるんだ

You already know, 'ready know, 'ready know that you won, oh
君はすでに君が勝ったってわかってる

I know that dress is karma (dress is karma), 
そのドレスは宿命で

perfume regret, yeah
香水は後悔の香り

You got me thinking 'bout when you were mine, oh
君が僕のものだった時のことを考えさせられる
(You got me thinking 'bout when you were mine)

And now I'm all up on ya (all up on ya), what you expect?
そして今僕は君に夢中だ 何を期待してるんだ?
(Oh, baby)

But you're not coming home with me tonight, oh no
だけど今夜君は僕と一緒に家にはこない あぁ

You just want attention
君はただ注目して欲しいだけ

You don't want my heart
僕のハートはいらないんだ

Maybe you just hate the thought of me with someone new, someone new
多分君は僕が新しい誰かと一緒にいるのが嫌なだけ

Yeah, you just want attention, oh
そう、君はただ注目して欲しいだけ

I knew from the start, (the start)
最初からわかってたよ 

You're just making sure I'm never gettin' over you, over you, oh
君は僕が君のことを吹っ切れてないって確かめたいだけ

What are you doin' to me?
僕に何をしてるの

What are you doin', huh? (What are you doin'?)
何をしてるの

What are you doin' to me?
僕に何をしてるの

What are you doin', huh? (What are you doin'?)
何をしてるの

What are you doin' to me?
僕に何をしてるの

What are you doin', huh? (What are you doin'?)
何をしてるの

What are you doin' to me?
僕に何をしてるの

What are you doin', huh?
何をしてるの

I know that dress is karma, perfume regret
そのドレスは宿命で 香水は後悔の香り

You got me thinking 'bout when you were mine
君が僕のものだった時のことを考えさせられる

And now I'm all up on ya, what you expect?
そして今は僕は君に夢中だ 何を期待してるの?

But you're not coming home with me tonight
だけど今夜君は僕と一緒に家にはこない

You just want attention
君はただ注目して欲しいだけ

You don't want my heart
僕のハートはいらないんだ

Maybe you just hate the thought of me with someone new
多分君は僕が新しい誰かと一緒にいるのが嫌なだけ

Yeah, you just want attention
そう、君はただ注目して欲しいだけ

I knew from the start
最初からわかってたよ

You're just making sure I'm never gettin' over you, over you
君は僕が君のことを吹っ切れてないって確かめたいだけ

What are you doin' to me? (hey)
僕に何をしてるの

What are you doin', huh? (what are you doin', what?)
何をしてるの

What are you doin' to me?
僕に何をしてるの

What are you doin', huh? (yeah, you just want attention)
何をしてるの

What are you doin' to me? (I knew from the start)
僕に何をしてるの

What are you doin', huh?
何をしてるの

(You're just making sure I'm never gettin' over you)
(君は僕が君のことを吹っ切れてないって確かめたいだけ)

What are you doin' to me?
僕に何をしてるの

What are you doin', huh?
何をしてるの