流行とは全く関係なしに私が好きな曲を訳してみたいと思います!
それがJustinBieberのlove me like you do
ここに貼れる動画探してたんですけど
いい動画がyoutubeからは見つけられなかったのでもしなんかいい動画あったら…教えてください〜
それまで、動画の引用はなしで…笑



Love me like you do
君の好きなように愛して

Love me like you do
君の好きなように愛して

Like you do
君の好きなように

Hold me tight and don't let go
僕を強く抱きしめて離さないで

What am I to do
僕は何をするだろうか

When you love me like you do?
君の好きなように僕を愛してくれたら

Like you do
君の好きなように

Hold me tight and don't let go
僕を強く抱きしめて離さないで

Baby, baby, baby
ベイビー ベイビー ベイビー

Teach me, teach me, teach me
教えて 教えて 教えて

Show me, show me, show me
見せて 見せて 見せて

The way to your heart
君の心への道を

Oh, my baby, baby
ねぇ 僕のベイビー

I'm begging, lady, lady
お願いだよ レディ

Put me in the middle
中に入れてよ

That's where I'ma start
それが僕が始めるところだよ

I like how your eyes complementing your hair
君の瞳の髪を引き立て方が好きなんだ

The way that them jeans fit is making me stare
そのジーンズのフィットの仕方は僕を釘付けにする

Promise, I'll be here forever, I swear
約束するよ 僕はここに永遠にいるよ 誓うよ

(Our bodies touching while you)

Love me like you do
君の好きなように愛して

Love me like you do
君の好きなように愛して

Like you do
君の好きなように

Hold me tight and don't let go
僕を強く抱きしめて離さないで

What am I to do
何をするだろうか

When you love me like you do?
君の好きなように僕を愛してくれたら

Like you do
君の好きなように

Hold me tight and don't let go
僕を強く抱きしめて離さないで

Baby, baby, baby
ベイビー ベイビー ベイビー

Let me, let me, let me
僕を 

Let me, let me, let me
僕を

Be all you desire
君の全ての欲望にさせて

Pretty baby, baby
可愛いベイビー

I'm begging lady, lady
お願いだよ レディ

Take me to the top now
今僕をてっぺんまで連れてって

And I'll take you higher
君をもっと高いところに連れて言ってあげるから

I like how your eyes complementing your hair
君の瞳の髪の引き立て方が好きなんだ

The way that them jeans fit is making me stare
そのジーンズのフィットの仕方は僕を釘付けにする

Promise, I'll be here forever, I swear
約束するよ 僕は永遠にここにいる 誓うよ

(Kissing on your neck while you)

Love me like you do
君の好きなように愛して

Love me like you do
君の好きなように愛して

Like you do
君の好きなように

Hold me tight and don't let go
僕を強く抱きしめて離さないで

What am I to do
何をするだろうか

When you love me like you do?
君の好きなように僕を愛してくれたら

Like you do
君の好きなように

Hold me tight and don't let go
僕を強く抱きしめて離さないで

Alright, ok
大丈夫だ、

Right there, that way
そこで その道で

'Cause when you love me, I can feel it
だって君が愛してくれれば 感じられるから

When your heart beats, I can hear it
君の胸がなる時 感じられるから

Be quiet, don't say a word
静かに 何も言わないで

Don't say no, girl, I'm all yours
断らないでガール 僕は全部君のものだよ

Love me like you do but let me go first
君の好きなように愛して だけど僕から愛させて

Listen to these words right here
その言葉を今ここで聞いて

Love me like you do, love me like it's new
君の好きなように愛して 新しいように愛して

Love me like you love me, 
僕を愛してるかのように愛して

like there's nothing left to lose
失うものが何もないかのように

We'll hop up in a benz, if you're tryna cruise
ベンツの中で興奮する  クルーズしようと思うなら

Hop up in the bed, baby, if you're tryna snooze
ベッドの中で興奮する うたた寝しようと思うなら

Louis V. shoes, look at me, do it
ルイヴィトンのくつ 僕をみて して

Got a lot of secrets, baby, can you guess clues?
秘密をたくさん持ってる ベイビー 鍵がわかる?

And if you had a choice I know what you'd choose
選択肢を持ってるなら君が何を選ぶかわかるよ

(You'd choose me, right?)
僕を選ぶだろ?

Love me like you do
君の好きなように愛して

Love me like you do
君の好きなように愛して

Like you do
君の好きなように

Love me tight and don't let go
僕を強く愛して離さないで

What am I to do
何をするだろうか

When you love me like you do?
君の好きなように僕を愛してくれたら

Like you do
君の好きなように

Love me tight and don't let go
僕を強く愛して離さないで

What am I to do do do?
僕は何をするだろうか

Love me like you do, you do
君の好きなように愛して

Like you do
君の好きなように

Love me tight and don't let go
僕を強く愛して離さないで

What am I to do
何をするだろうか

When you love me like you do?
君の好きなように僕を愛してくれたら

Like you do
君の好きなように

Love me tight and don't let go
僕を強く愛して離さないで

No no no no, no no no no no no no no no no, yeah.

Love me like you do, do, do, do, do
君の好きなように愛して

Love me like you do, do, do, do, do, do, do...
君の好きなように愛して

Yeah, yeah...