前回に引き続いてセクシーな曲になりましたが
今回はナイルホーランのSlow Hands!!






We should take this back to my place
続きは家でしたほうがいいわ

That's what she said right to my face
それが彼女が僕に向かって言ったこと

'Cause I want you bad, yeah,
だって君のことが欲しいから

 I want you, baby
 君が欲しいんだ ベイビー

I've been thinking 'bout it all day
そのことを一日中考えてるよ

And I hope you feel the same way, yeah
君も同じふうに感じてくれてたらと思う

'Cause I want you bad, yeah, I want you, baby
だって君が欲しいから 君が欲しいんだ ベイビー

Slow, slow hands
ゆっくり ゆっくりとした手で

Like sweat dripping down that dirty laundry
汚れた洗濯物から滴り落ちる汗のように

No, no chance
そんなことありえないよ

That I'm leaving here without you on me
君なしで僕がこの場所から立ち去るなんて

I, I know, yeah, 
わかってる

I already know that there ain't no stopping
もう止められないってすでにわかってるんだ

Your plans and those slow hands
君の計画もこのゆっくりとした手も

Slow hands

I just wanna take my time
ただ自分のペースで進めたいんだ

We could do this, baby, all night, yeah
僕たちはできるよ 一晩中でも

'Cause I want you bad
だって君のことが欲しいから

Yeah, I want you, baby
君のことが欲しいんだ ベイビー

Slow, slow hands
ゆっくり ゆっくりとした手で

Like sweat dripping down that dirty laundry
汚れた洗濯物から滴り落ちる汗のように

No, no chance
そんなことありえないよ

That I'm leaving here without you on me
君なしで僕がこの場所から立ち去るなんて

I, I know, yeah, 
わかってるんだ

I already know that there ain't no stopping
もう止められないって すでにわかってるんだ

Your plans and those slow hands
君の計画もこのゆっくりとした手も

Fingertips putting on a show
指先が演じてる

Got me now and I can't say "No"
今僕を掴み No と言えない

Wanna be with you all alone
君と二人きりでいたいんだ

Take me home, take me home
家に連れてって ぼくをつれていって

Fingertips putting on a show
指先が演じてる

Can't you tell that I want you, baby, yeah
わかる? 僕は君が欲しいんだ

Slow hands
ゆっくりとした手で

Like sweat dripping down that dirty laundry
汚れた洗濯物から滴り落ちる汗のように

No, no chance
そんなことありえないよ

That I'm leaving here without you on me
君なしで僕がこの場所から立ち去るなんて

I, I know, yeah,
わかってるんだ

 I already know that there ain't no stopping
止められないって もうすでにわかってるんだ

Slow hands
ゆっくりとした手で

Like sweat dripping down that dirty laundry
汚れた洗濯物から滴り落ちる汗のように

No, no chance
そんなことありえないよ

That I'm leaving here without you on me
君なしで僕がこの場所から立ち去るなんて

I, I know, yeah, 
わかってるんだ

I already know that there ain't no stopping
止められないってすでにわかってるんだ

Your plans and those slow hands
君の計画もこのゆっくりとした手も

Slow hands

Slow hands