この曲は聴いた瞬間からハマりました❤️
Fifty shades of greyのサウンドは最高でリピート再生しまくってました笑
MVのお尻の衝撃も忘れられない笑😂
そういえば続編公開されるの楽しみだな〜







You make it look like it’s magic
君はまるで魔法みたいに見せてくれる

'Cause I see nobody, nobody but you, you, you
君以外誰も見えなくて

I'm never confused
混乱してはいない

Hey, hey

I'm so used to being used
利用されることに慣れていた

So I love when you call unexpected
だから君が予想だにしなく連絡をくれるのが好きだ

'Cause I hate when the moment's expected
予想できる瞬間が嫌いだから

So I'ma care for you, you, you
だから君に好意を持つんだ

I'ma care for you, you, you, you, yeah
君を好きになるんだ

'Cause, girl, you're perfect
君は完璧だから

You're always worth it
君はいつだって価値がある

And you deserve it
そして価値を受け取る権利がある

The way you work it
君のやり方

'Cause, girl, you earned it (shit)
だってガール 君は手に入れたから

Girl, you earned it, yeah
ガール 君は手に入れたから

You know our love would be tragic (oh, yeah)
僕たちの愛が悲劇になりうるってわかってるよね

So you don't pay it, don't pay it no mind, mind, mind
だから君は気にも留めない 

We live with no lies
僕たちは嘘なしに生きてる

Hey, hey

You're my favorite kind of night
君は僕のお気に入りの夜のようさ

So I love when you call unexpected
だから君が予想だにしなく連絡をくれるのが好きだ

'Cause I hate when the moment's expected
予想できる瞬間が嫌いだから

So I'ma care for you, you, you
だから僕は君に好意を持つんだ

I'ma care for you, you, you, you, yeah
君のことを好きになるんだ

Cause, girl, you're perfect
君は完璧だから

You're always worth it
君はいつだって価値がある

And you deserve it
そして価値を受け取る権利がある

The way you work it
君のやり方

'Cause, girl, you earned it (shit)
だってガール 君は手に入れたから

Girl, you earned it, yeah
ガール 君は手に入れたから


On that lonely night
ああ あの寂しい夜

We said it wouldn't be love
僕たちは言ったそれは愛になりえなかったと

But we felt the rush
だけど僕たちは躍動を感じた

It made us believe it was only us (only us)
その躍動は僕たちだけしかいないように信じさせた

Convinced we were broken inside (shit), inside (shit)
もう心がぐちゃぐちゃだって納得させられた

Cause, girl, you're perfect
君は完璧だから

You're always worth it
君はいつだって価値がある

And you deserve it
そして価値を受け取る権利がある

The way you work it
君のやり方

'Cause, girl, you earned it (shit)
だってガール 君は手に入れたから

Girl, you earned it, yeah
ガール 君は手に入れたから


Cause, girl, you're perfect
君は完璧だから

You're always worth it
君はいつだって価値がある

And you deserve it
そして価値を受け取る権利がある

The way you work it
君のやり方

'Cause, girl, you earned it
ガール君は手に入れたから


I'ma=I am going to
Care for you =好意を持つ
*care about you=気にかける