Everybody gets high sometimes, you know
誰にだってハイになる時があるだろ

What else can we do when we're feeling low?
気分が落ちてる時は何もできない

(気分がハイになるとはよく言いますが
ローはあまり使いませんよね
ですが気分にもhighの対義語としてlowを使います)

So take a deep breath and let it go
だから深呼吸してそのままでいよう

You shouldn't be drowning on your own
じぶん1人で溺れちゃいけないよ

And if you feel you're sinking,
もし君が沈んでいるように感じたら

I will jump right over into cold, cold water for you
僕はすぐに君のためにその冷たい冷たい水の中に飛びこむよ

And although time may take us into different 
places
時間が僕たちを分かつことがあるかもしれないけど

I will still be patient with you
僕は今までどおりに君と一緒にいるよ

(patientには名詞で「我慢」「患者」など意味がありますがここでは我慢して君といるという表現より「気長に待つ」の意味が合うかもしれません)

And I hope you know
そして君に知っていてほしい

I won't let go
僕は絶対に離れない

I'll be your lifeline tonight
僕は今夜君の命綱になる

I won't let go
僕は絶対に離れない

I'll be your lifeline tonight
僕は今夜君の命綱になる

Cause we all get lost sometimes, you know?
僕たちはたまに迷子になることがあるよね

It's how we learn and how we grow
そんな風にして学んで成長する

(it's howで そんな風にして〜という訳になります)

And I wanna lay with you 'til I'm old
年寄りになるまで君とよこたわっていたい

You shouldn't be fighting on your own
じぶん1人で闘う必要はないんだよ

And if you feel you're sinking,
もし君が沈んでいるように感じたら

I will jump right over into cold, cold water for you
僕はすぐに君のために冷たい冷たい水に飛び込むよ

And although time may take us into different 
places
時が僕たちを分かつかもしれないけど

I will still be patient with you
僕は今までどおり君と一緒にいるよ

And I hope you know
そして君に知っていてほしい

I won't let go (I won't let go, no, no, no, no, no, no)僕は絶対に離れない

I'll be your lifeline tonight
僕は今夜君の命綱になる

I won't let go
僕は絶対に離れない

I'll be your lifeline tonight
僕は今夜君の命綱になる

〔MØ:〕
Come on, come on
きてよ きて

Save me from my rocking boat
この揺れるボートから私を助けてよ

I just want to stay afloat
ただ浮いたままでいたいの

I'm all alone
わたしはひとりぼっち

And I hope, I hope
そして私は望む 望む

Someone's gonna take me home
誰かが私を家まで連れて行ってくれると

Somewhere I can rest my soul
どこか私の魂が休める場所に

I need to know
知りたいのよ


[Justin Bieber & MØ:]
You won't let go (I won't let go, no, no, no, no, no, no)
あなたは絶対に離れない (僕は絶対に離れないよ)

I'll be your lifeline tonight
僕は今夜君の命綱になる

You won't let go
あなたは絶対に離れない

I'll be your lifeline tonight
僕は今夜君の命綱になる

[Justin Bieber:]
I won't let go
僕は絶対に離れない

I won't let go
僕は絶対に離れない