Karma - Taylor Swift

 

 

[1st Verse]
You're talking shit for the hell of it

地獄に落ちるくらい悪口を言うあなた


Addicted to betrayal, but you're relevant

ある意味その裏切りは妥当だけどね


You're terrified to look down

見下ろすのが怖いんでしょう


'Cause if you dare, you'll see the glare

睨まれるからね


Of everyone you burned just to get there

ここに辿り着くまでに犠牲にしてきた人々から


It's coming back around

逃げられないわよ

And I keep my side of the street clean

それに比べて私は潔白


You wouldn't know what I mean

あなたはピンときていない




[Chorus]
'Cause karma is my boyfriend

運命は私のパートナーであって


Karma is a god

神であって


Karma is the breeze in my hair on the weekend

週末に髪をなびかせる風なの


Karma's a relaxing thought

運命は穏やかなもの


Aren't you envious that for you it's not?

あなたのはそうじゃないから嫉妬しているんでしょう?


Sweet like honey, karma is a cat

蜂蜜のように甘く、猫みたい


Purring in my lap 'cause it loves me

私のことが大好きで膝でゴロゴロしてる


Flexing like a goddamn acrobat

アクロバットみたいに柔軟で


Me and karma vibe like that

私と運命はそう響き合っているの

 



[2nd Verse]
Spiderboy, king of thieves

スパイダーボーイ、泥棒の王ね


Weave your little webs of opacity

不透明な巣を編む


My pennies made your crown

私のはしたお金が調子に乗らせたのね


Trick me once, trick me twice

1度だけでなく、2度も騙された


Don't you know that cash ain't the only price?

お金が全てじゃないと分かってる?


It's coming back around

逃げられないわよ

 

And I keep my side of the street clean

それに比べて私は潔白


You wouldn't know what I mean

あなたはピンときていない




[Chorus]
'Cause karma is my boyfriend

運命は私のパートナーであって


Karma is a god

神であって


Karma is the breeze in my hair on the weekend

週末に髪をなびかせる風なの


Karma's a relaxing thought

運命は穏やかなもの


Aren't you envious that for you it's not?

あなたのはそうじゃないから嫉妬しているんでしょう?


Sweet like honey, karma is a cat

蜂蜜のように甘く、猫みたい


Purring in my lap 'cause it loves me

私のことが大好きで膝でゴロゴロしてる


Flexing like a goddamn acrobat

アクロバットみたいに柔軟で


Me and karma vibe like that

私と運命はそう響き合っているの




[Bridge]
Ask me what I learned from all those years

この数年で培ったことを教えてあげる


Ask me what I earned from all those tears

涙を流して手にいれたことを教えてあげる


Ask me why so many fade when I'm still here

私はここに居るのに、私の影があちこちに映る理由を教えてあげる


'Cause karma is the thunder

運命は稲妻であって


Rattling your ground

あなたの地面を揺らすの


Karma's on your scent like a bounty hunter

賞金稼ぎのようにしつこく追い回される


Karma's gonna track you down

運命に引きずり込まれるわよ


Step by step, from town to town

どの街に居ても、徐々に徐々に


Sweet like justice, karma is a queen

正義のように素敵、運命はクイーン


Karma takes all my friends to the summit

友人を天まで誘ってくれる


Karma is the guy on the screen

運命はスクリーンに映るあの人


Coming straight home to me

私の元へとやって来るの

 

 

 

[Chorus]
'Cause karma is my boyfriend

運命は私のパートナーであって


Karma is a god

神であって


Karma is the breeze in my hair on the weekend

週末に髪をなびかせる風なの


Karma's a relaxing thought

運命は穏やかなもの


Aren't you envious that for you it's not?

あなたのはそうじゃないから嫉妬しているんでしょう?


Sweet like honey, karma is a cat

蜂蜜のように甘く、猫みたい


Purring in my lap 'cause it loves me

私のことが大好きで膝でゴロゴロしてる


Flexing like a goddamn acrobat

アクロバットみたいに柔軟で


Me and karma vibe like that

私と運命はそう響き合っているの