Shameless - Camila Cabello

 

 

[1st Verse]
Don't speak, no, don't try

話そうとしなくていい


It's been a secret for the longest time

ずっと秘密にしてきたことだから


Don't run, no, don't hide

走って隠れなくてもいいわ


Been running from it for the longest time

ずっと逃げてきたから

So many mornings I woke up confused

何度困惑しながら目覚めたでしょう


In my dreams, I do anything I want to you

夢の中ではあなたになんでもしてあげるの


My emotions are naked, they're taking me out of my mind

この赤裸々な感情が、私の心を奪っていく




[Chorus]
Right now, I'm shameless

今の私は恥知らず


Screamin' my lungs out for ya

腹の底から叫んでみせる


Not afraid to face it

対峙するのだって怖くない


I need you more than I want to

私の想像よりも


Need you more than I want to

あなたを求めてしまっている


Show me you're shameless

あなたも恥知らずでしょう


Write it on my neck, why don't ya?

この首元に記してみてよ


And I won't erase it

決して消さないから

 

I need you more than I want to

私の想像よりも


Need you more than I want to

あなたを求めてしまっている


No-oh, don't wanna do this now

今は嫌なのに




[2nd Verse]
So we're there, now it's real

ここに居る私達は現実


Now that you have me, do you want me still?

ずっと私のことを求めてくれるの?


My kisses are history, they go back a long time

私のキスは長い歴史が刻まれる


And I'm tired of loving somebody that's not mine

他の誰かのものを愛するのは疲れたわ

 

So many mornings I woke up confused

何度困惑しながら目覚めたでしょう


In my dreams, I do anything I want to you

夢の中ではあなたになんでもしてあげるの


My emotions are naked, they're taking me out of my mind

この赤裸々な感情が、私の心を奪っていく




[Chorus]
Right now, I'm shameless

今の私は恥知らず


Screamin' my lungs out for ya

腹の底から叫んでみせる


Not afraid to face it

対峙するのだって怖くない


I need you more than I want to

私の想像よりも


Need you more than I want to

あなたを求めてしまっている


Show me you're shameless

あなたも恥知らずでしょう


Write it on my neck, why don't ya?

この首元に記してみてよ


And I won't erase it

決して消さないから

 

I need you more than I want to

私の想像よりも


Need you more than I want to

あなたを求めてしまっている


No-oh, don't wanna do this now

今は嫌なのに

 

 


[Bridge]
Distance, inches in between us

2人の間の距離


I want you to give in

あなたに諦めて欲しいの


Weakness, tension in between us

2人の間の緊張感


I just wanna give in

私も諦めたいわ


And I don't care if I'm forgiven

許されるかなんて気にしない

 

 

 

[Chorus]
Right now, I'm shameless

今の私は恥知らず


Screamin' my lungs out for ya

腹の底から叫んでみせる


Not afraid to face it

対峙するのだって怖くない


I need you more than I want to

私の想像よりも


Need you more than I want to

あなたを求めてしまっている


Show me you're shameless

あなたも恥知らずでしょう


Write it on my neck, why don't ya?

この首元に記してみてよ


And I won't erase it

決して消さないから

 

I need you more than I want to

私の想像よりも


Need you more than I want to

あなたを求めてしまっている


No-oh, don't wanna do this now

今は嫌なのに