Into It - Camila Cabello

 

 

[1st Verse]
I'm not a psychic

超能力なんか無いのに


But I see myself all over you

あなたの周りに私の姿が見えるの


I'm sick on you, sick on you

病的に夢中だから


But you're the medicine, too

でもあなたが薬でもある

The gravity can't hold us, your hands are outer space

2人は重力に逆らってあなたの手は宇宙に届く


I can't make sense of nothing and words just get in the way

言葉が邪魔だってことしか分からない


This couch is getting smaller, but it's my favorite place

狭くなってもソファはお気に入りってことに変わりはないわ


Don't even ask the question, you know what I'm gonna say

私が言おうとしてること分かるでしょう




[Chorus]
I'm into it

夢中なの


Whatever trouble that you're thinking, I could get into it

トラブルにはいつも私が付きまとう


I see a king-sized bed in the corner, we should get into it

そのキングサイズのベッドに2人で入りましょう


All of the things I wanna do to you is infinite

永遠に2人で過ごしていたい


I mean, if you're into it, I'm into it

あなたがそう思うなら、私も同じなの

 



[2nd Verse]
I'm holding my, holding my breath

息を殺すの


Until I'm turning blue

私が蒼白くなるまで


Don't save me, don't save me, don't save me

救おうとしないでよ


I'll fall into you, fall into you

あなたの場所に降り立つから

 

This couch is getting smaller, but it's my favorite place

狭くなってもソファはお気に入りってことに変わりはないわ


Don't even ask the question, you know what I'm gonna say

私が言おうとしてること分かるでしょう




[Chorus]
I'm into it

夢中なの


Whatever trouble that you're thinking, I could get into it

トラブルにはいつも私が付きまとう


I see a king-sized bed in the corner, we should get into it

そのキングサイズのベッドに2人で入りましょう


All of the things I wanna do to you is infinite

永遠に2人で過ごしていたい


I mean, if you're into it, I'm into it

あなたがそう思うなら、私も同じなの

 

Whatever trouble that you're thinking, I could get into it

トラブルにはいつも私が付きまとう


I see a king-sized bed in the corner, we should get into it

そのキングサイズのベッドに2人で入りましょう


Enough of the conversation, baby, let's get into it

話すのはよして始めましょう


I mean, if you're into it, I'm into it

あなたがそう思うなら、私も同じなの

 

The gravity can't hold us, your hands are outer space

2人は重力に逆らってあなたの手は宇宙に届く


I can't make sense of nothing and words just get in the way

言葉が邪魔だってことしか分からない


This couch is getting smaller, but it's my favorite place

狭くなってもソファはお気に入りってことに変わりはないわ


Don't even ask the question, you know what I'm gonna say

私が言おうとしてること分かるでしょう




[Chorus]
I'm into it

夢中なの


Whatever trouble that you're thinking, I could get into it

トラブルにはいつも私が付きまとう


I see a king-sized bed in the corner, we should get into it

そのキングサイズのベッドに2人で入りましょう


All of the things I wanna do to you is infinite

永遠に2人で過ごしていたい


I mean, if you're into it, I'm into it

あなたがそう思うなら、私も同じなの