Red Line - 5 Seconds of Summer

 

 

[1st Verse]
It's hard to fake when I’m not faded

色褪せない自分を偽るのは難しかった


I thought I could repair myself

またやり直せると思ったのに


When you ask me what's the matter

「どうしたの」と君に聞かれても


The actor says he hates himself

「自分が嫌いなんだ」と演技してしまう


When we collided in the morning

喧嘩してしまった朝に


Screaming with the mission bell

ベルと共に叫ぶんだ


We burnt the city without warning

警告も無く街を焼き尽くす


Reaching out for someone's help

誰かの助けを求めながら



[Chorus]
How many times did we run from each other?

僕らは何度逃げようとしたんだろう?


How many times did I walk out the door?

何度関係を断ち切ろうとしたんだろう?


Into the dark, we’re no good for each other

闇に落ちるだけだ、僕らは合わない


Into the dark, I'm not welcome no more

闇に落ちるだけ、もう受け入れられないよ

'Cause I been spеndin' all this time alone

ずっと独りで過ごしてきたんだ


I'm on the rеd line, sinkin' Aperol

僕はレッドラインでAperolに溺れる


Another vessel in a winter coat

コートを着てもう一杯

 



[2nd Verse]
Lonely hours cut me so deep

孤独な時間に傷つけられた


The only part that gives me hell

地獄に突き落とされた気分だったよ


A secret weapon no one showed me

誰にも教えてもらえなかった見えない武器だったのさ


Fall out of love, you lose yourself

君は愛も自分自身も失った


Every hour tickin' by, I think about you

毎時間が過ぎる度に君を想う


I reminisce your memory and what did I choose?

君を想って自分の選択について考えるのさ


A sentimental comedy, the joke is on you

感傷的なコメディー、ジョークは君のため


It's on me, too

それと僕のため

 

 

 

[Chorus]
How many times did we run from each other?

僕らは何度逃げようとしたんだろう?


How many times did I walk out the door?

何度関係を断ち切ろうとしたんだろう?


Into the dark, we’re no good for each other

闇に落ちるだけだ、僕らは合わない


Into the dark, I'm not welcome no more

闇に落ちるだけ、もう受け入れられないよ

'Cause I been spеndin' all this time alone

ずっと独りで過ごしてきたんだ


I'm on the rеd line, sinkin' Aperol

僕はレッドラインでAperolに溺れる


Another vessel in a winter coat

コートを着てもう一杯


Am I just waitin' for my time to go?

旅立つ時を待って居るのかな?


I hear the whistle for the doors to close

扉が閉じてしまう音が聞こえてくる


Another vessel in a winter coat

コートを着てもう一杯