Caramel - 5 Seconds of Summer

 

 

[1st Verse]
Run to the east, gotta leave, I need a way out

東へ向かって逃げるんだ


Lookin' at me colourin' out of the lines now

僕は今、一線を越えようとしてる


You only break when you take the bend too far

曲がりすぎると壊れてしまうから


Don't like it fake, I relate, I think it's true love

嘘が嫌いなのは分かる、でもそれは本当の愛だよ

It's been a while since you and I been where we started

2人の物語が始まってからしばらくが経ったね


I don't wanna let it fade away

このまま大切にしていきたいんだ

 



[Chorus]
It used to be easy

前は単純だったのに


Now you can't even look me in the eye

今では瞳も見つめてくれない


A visceral feeling

本能で感じるんだ


That I can never leave behind

君無しでは生きていけない


And it's under my skin, but I can't rеach in

体の芯に刻み込まれてしまってる


When you know where I'vе been, so we play pretend

お互い分かっているのに演技するんだ


It used to be easy

前までは単純だったのに


It used to be easy

簡単だったのに




[2nd Verse]
I know it well, caramel, I feel the comedown
甘いキャラメルの時代は終わってしまった


We've been to hell, I can tell we're slowin' down now

僕らは地獄に落ちて心が離れて行く


Oh, you bring up the past, didn't ask, give me the know-how

過去を持ち出しておいて、聞かなかったことにする、正解を教えてよ


(I'm sorry, I'm sorry, I'm sorry, I'm sorry)

本当にごめん


So we make it last, 'nother glass until we come 'round
この繰り返しの中でまた乾杯を交わそう

 

It's been a while since you and I been where we started

2人の物語が始まってからしばらくが経ったね


I don't wanna let it fade away

このまま大切にしていきたいんだ

 



[Chorus]
It used to be easy

前は単純だったのに


Now you can't even look me in the eye

今では瞳も見つめてくれない


A visceral feeling

本能で感じるんだ


That I can never leave behind

君無しでは生きていけない


And it's under my skin, but I can't rеach in

体の芯に刻み込まれてしまってる


When you know where I'vе been, so we play pretend

お互い分かっているのに演技するんだ


It used to be easy

前までは単純だったのに


It used to be easy

簡単だったのに

 



[Bridge]
Love like a landslide, I kiss you goodnight

まるで愛は雪崩のよう、君におやすみのキスをするよ


Love like a landslide, I kiss you goodnight

まるで愛は雪崩のよう、君におやすみのキスをするよ


It used to be easy

前は単純だったのに