1121 - Halsey

 

 

[1st Verse]
Well, I won't die for love

愛のために死ぬことはないけれど


But I've got a body here to bury

あなたのために体を犠牲に出来るわ


And if truth be told, it's scary

本当は怖いの


'Cause my shoulders are heavy already

既に肩の荷は重い


And, yeah, I know

分かってる


The parts of myself that I've hated

自分が嫌いだった身体の部分も


And I can't tell which ones are mine

どれが自分のものか分からない


And which I created

どれが創造したものなのかも



[Chorus]
But I won't die for love

でも愛のためには死なない


But ever since I met you

だけどあなたと出会った時から


You could have my heart

あなたの虜で


And I would break it for you

全てを捧げられるの

 

But I won't die for love

愛のためには死なない


But ever since I met you

だけどあなたと出会った時から


You could have my heart

あなたの虜で


And I would break it for you

全てを捧げられるの

 

 


[2nd Verse]
Take onе in the temple, my tonguе is a vessel

あなたは聖なるもので、私の取り入れる物が流れていく


I try to be careful with the thing inside my chest

胸中の想いには気を付けようとしている


You shoot for the memory so you can forget me

忘れるために記憶を撃ち抜くのね


I'll leave if you let me

そうして良いなら出て行くわ

 

 

[Chorus]
But I won't die for love

でも愛のためには死なない


But ever since I met you

だけどあなたと出会った時から


You could have my heart

あなたの虜で


And I would break it for you

全てを捧げられるの

 



[Bridge]
Please don't leave (I'm runnin' out of time to tell you)

行かないで(伝えるには時間が無い)


Don't leave me in the shape you left me (I'm runnin' out of things that I regret)

このままにして行かないで(後悔するのは嫌だ)

 

Please don't leave (I'm runnin' out of time to tell you)

行かないで(伝えるには時間が無い)


Don't leave me in the shape you left me (I'm runnin' out of things that I regret)

このままにして行かないで(後悔するのは嫌だ)


Please don't leave

行かないで


Don't leave me in the shape you left me (You took me)

このままにして行かないで(あなたがそうさせた)


Please don't leave

行かないで


Just leave me in the place you found me safe and soundly

安全で静かな場所に居させて欲しいの

 

 

 

[Chorus]
But I won't die for love

でも愛のためには死なない


But ever since I met you

だけどあなたと出会った時から


You could have my heart

あなたの虜で


And I would break it for you

全てを捧げられるの