Darling - Halsey

 

 

[1st Verse]
Really can't remember where I left my spine

私は芯をどこに置いてきてしまったんでしょう


Carryin' my body in a bag for dimes

10セントのために体を守って生きている


Hidden in the pages of the New York Times at home

NewYork Times の記事に隠れているの


And maybe I'll be better if I take my meds

薬を飲んだ方が楽になるはず


Ain't a doubleheader if you lose your head

もう1人の人格を失えば症状も軽くなる


Try the medication that I bought instead

買った薬を試してみるの


It's workin' for a little, but there's not much left

少ししたら効果は切れてしまう

 



[Chorus]
Darling, don't you weep

どうか泣かないで


There's a place for me

私の居場所があるはず


Somewhere we can sleep

ぐっすりと眠れる場所が


See you in your dreams

夢の中で会いましょう




[2nd Verse]
Ever since a little girl, I found it sweet

幼い頃から何だか好きだったの


Drivin' past a graveyard on a lonesome street

人里離れた墓場を通り過ぎて


All the little flowers gave me somethin' to believe in

見つけた花は信じる何かを与えてくれた


Never knew the feelin' of a stable home

長く家で暮らすことは無かったの


Been a couple years of livin' on the road

数年はツアーばかりで道端で暮らしていたも同然だったから


Couldn't really tell you where they'd leave a stone

私の墓石がどこに置かれるかは分からない


To visit me when I am dead and gone

死んだ時はどこに墓参りに来てもらおうかな

 

 

 

[Chorus]
Darling, don't you weep

どうか泣かないで


There's a place for me

私の居場所があるはず


Somewhere we can sleep

ぐっすりと眠れる場所が


See you in your dreams

夢の中で会いましょう


Darlin', don't you cry

どうか泣かないで


Head fast toward the light

光へと歩いて行きましょう


Foolish men have tried

愚かな男とは違って


But only you have shown me how to love bein' alive

あなたが生きる喜びを教えてくれた

 



[Bridge]
Until it's time to see the light

光を見られる時までは


I'll make my own with you each night

あなたを私のものにする


I'll kidnap all the stars and I will keep them in your eyes

星をさらってあなたの瞳に閉じ込める


I'll wrap them up in velvet twine

深紅の紐で包んであげるの


And hang 'em from a fishin' line

それを釣り糸でぶら下げて


So I can see them anytime I like

好きな時に見られるようにするわ

 

 

 

[Chorus]
Darling, don't you weep

どうか泣かないで


There's a place for me

私の居場所があるはず


Somewhere we can sleep

ぐっすりと眠れる場所が


See you in your dreams

夢の中で会いましょう


Darlin', don't you cry

どうか泣かないで


Head fast toward the light

光へと歩いて行きましょう


Foolish men have tried

愚かな男とは違って


But only you have shown me how to love bein' alive

あなたが生きる喜びを教えてくれた