up to me - LANY
 
 
 
[1st Verse]
I think I'm fallin' in love with this new girl
別の女の子を好きになり始めている

She's got a nice place west of the 405
西の方の405号室に良い部屋を借りている子。

But I miss gettin' drunk with you from a paper bag
でも紙袋で隠しながら君と酔った事が恋しい

Sometimes, we drive up the coast on the weekends
時々、週末に海岸沿いをドライブしたね

And party with her cool friends at the Chateau Marmont
シャートマーモント(ホテル)で君の友達とパーティーして

But I miss goin' nowhere with you up and down Fairfax
でも君とFairfaxを当てもなくドライブした事が恋しい

What hurts the most is just how close we got to
こんなにも近い存在になったのに

To the life we dreamed, now I'm doin' everything without you
将来を夢見るほどだったのに、今君は隣に居ない



[Chorus]
If it was up to me, I'd be with you every night
僕なら毎晩君と一緒に居るよ

If it was up to me, I'd let you win every fight
僕ならいつだって君に喧嘩を勝たせてあげる

If it was up to me, you would still, still be mine
僕だったなら、君はまだ僕ので居られた

But it wasn't up to me, up to me
でもその相手は僕じゃないんだ
 
 

[2nd Verse]
I got my first check, you always said I'd make it
君が応援してくれたおかげで、やっと成功したよ

Have you heard they're playin' LANY on the radio?
LANYがラジオで流れたのを聴いた?

Wish you were with me celebratin' out in Malibu
マリブでお祝いしてくれていたらいいな

I'm not sayin' that my girl's not amazin'
僕の彼女は確かに素晴らしいよ

I keep lookin' for a problem, but there's nothin' wrong
欠点を探しても何も見つからない

The only problem is I can't turn her into you
でも彼女は決して君にはなれない
 
 
 
[Chorus]
If it was up to me, I'd be with you every night
僕なら毎晩君と一緒に居るよ

If it was up to me, I'd let you win every fight
僕ならいつだって君に喧嘩を勝たせてあげる

If it was up to me, you would still, still be mine
僕だったなら、君はまだ僕ので居られた

But it wasn't up to me, up to me
でもその相手は僕じゃないんだ
 
If it was up to me, ink your name on my arm
僕なら、腕に君の名前を彫る

If it was up to me, closin' down that corner bar
僕なら、角のバーも閉店させる

If it was up to me, you wouldn't have broke my heart
僕なら、きっと君は僕の心を壊さなかっただろう

But it wasn't up to me, up to me
でも君の相手は僕じゃない




[Outro]
If it was up to me
 

僕なら。