(what i wish just one person would say to me) - LANY
 
 
 
[1st Verse]
We were young, we fell in love, and our hearts were set aflame
僕らは若くして恋に落ち、心は燃えていた

I don't know what life is like if I'm not next to your name
君の隣に居られないと、どんな人生か想像がつかない

Everything I've ever wanted, everything I need
僕の求めてきた、必要としてきた全てだから。

But the space inside your heart is gonna need more than me
でも君の心は僕以上の何かを求めるんだね

I'm here to stay, I'll find a way, I know it hurts
たとえ苦しくても僕はここに留まるよ

There's no one else, I'll go through hell to make it work
君の他には誰も居ない、地獄の中でも進んでみせる
 
 

[Chorus]
Look at you go
見届けるよ

The world is yours, I'll hold it down at home
この世界は君の物さ、僕は家で籠っている
 
Even though I hate to be alone
独りにはなりたくないけれど
 
I know this is what you gotta do
これが君の進む道なんだね

I'm happy, I'm happy for you
君に幸せを祈っている



[2nd Verse]
Now and then, I find myself getting lost without you here
あの頃も今も、君無しで彷徨っているんだ

Been gone for a couple days, tell me why it feels like years
君無しの数日はどうして数年のように感じるんだろう

Everything I've ever wanted, everything I need
君は求める全て、必要な存在だったから。

I'm gonna be strong for you, but I wish you'd never leave
君のためにも強くなるけれど、ここに居て欲しかった
 
I'm here to stay, I'll find a way, I know it hurts
たとえ苦しくても僕はここに留まるよ

There's no one else, I'll go through hell to make it work
君の他には誰も居ない、地獄の中でも進んでみせる
 
 

[Chorus]
Look at you go
見届けるよ

The world is yours, I'll hold it down at home
この世界は君の物さ、僕は家で籠っている
 
Even though I hate to be alone
独りにはなりたくないけれど
 
I know this is what you gotta do
これが君の進む道なんだね

I'm happy, I'm happy for you
君に幸せを祈っている
 
 
 
 
[Chorus]
Look at you go
見届けるよ

The world is yours, I'll hold it down at home
この世界は君の物さ、僕は家で籠っている
 
Even though I hate to be alone
独りにはなりたくないけれど
 
I know this is what you gotta do
これが君の進む道なんだね

I'm happy, I'm happy for you
君に幸せを祈っている
 
So hurry back and let me hold you tight
早く戻ってきて抱きしめさせてよ

Even if it's only for the night
たった一夜だけでいい

There is nothing that I wouldn't do
全てを君に捧げるよ

I'm happy, I'm happy for you
君に幸せを祈っている