Good Girls - LANY
 
 
 
[1st Verse]
Dancing on the line of a dangerous love
危険な愛に体を任せて踊る

You could break me overnight
夜通しで僕を壊していいよ
 
But there's no one like us
でも僕らみたいな存在は居ない

Insatiably insane
飽きることのない狂気を

Equally exchanged
平等に与え合うんだね

Dancing in the light of a canyon sun
谷から差し込む太陽の光で踊って

Racing every wave
全ての波を追いかける

Going north on the one
1号線で北に向かって

The promises we made
僕らは約束を交わした

I still haven't changed
僕の気持ちは変わっていないよ




[Chorus]
Baby, come back, I know my way around your heart
戻って来てよ、僕の拠り所は君しかいない

Don't start thinking
深く考えないで
 
Things have kinda changed
状況は変わるものだから

They're different from what they are
周りも時が経つにつれて変わっていく

You know better
君も分かるだろう

That nothing is better than what we built together at home
僕らが家で築き上げたものに勝ることは無いんだ

You can find me
僕を見つけてよ

Back in California and sleeping with all the lights on
独りカリフォルニアで灯りをともして眠りについているから

Won't you come and turn them out?
こっちに来て灯りを消してよ
 
 
 
[2nd Verse]
Making more than love on the west side of town
街の西側でさらに愛を育んで

You could draw a line from the top to the ground
頂きから地上まで線を引くんだ

I'm selfless, drunk on you
僕は自分を犠牲に出来るくらい君に夢中

What more could I do?
これ以上何が出来る?
 
Throw it all away 'cause you do what you want
君の求める事以外は捨て去っていいんだよ

You took a little time, let 'em talk to you too much
君のとった時間は彼らの話に使われて

Good girls don't exist
良い子なんて存在しないんだよ

But I expected more than this
でもこれ以上のものを想像していた
 
 
 
 
[Chorus]
Baby, come back, I know my way around your heart
戻って来てよ、僕の拠り所は君しかいない

Don't start thinking
深く考えないで
 
Things have kinda changed
状況は変わるものだから

They're different from what they are
周りも時が経つにつれて変わっていく

You know better
君も分かるだろう

That nothing is better than what we built together at home
僕らが家で築き上げたものに勝ることは無いんだ

You can find me
僕を見つけてよ

Back in California and sleeping with all the lights on
独りカリフォルニアで灯りをともして眠りについているから

Won't you come and turn them out?
こっちに来て灯りを消してよ
 
 
 
 
 
[Chorus]
Baby, come back, I know my way around your heart
戻って来てよ、僕の拠り所は君しかいない

Don't start thinking
深く考えないで
 
Things have kinda changed
状況は変わるものだから

They're different from what they are
周りも時が経つにつれて変わっていく

You know better
君も分かるだろう

That nothing is better than what we built together at home
僕らが家で築き上げたものに勝ることは無いんだ

You can find me
僕を見つけてよ

Back in California and sleeping with all the lights on
独りカリフォルニアで灯りをともして眠りについているから

Won't you come and turn them out?
こっちに来て灯りを消してよ