Super Far - LANY
 
 
 
[1st Verse]
Up all night on my mind got me thinking
寝ないでいると考えてしまうんだ

Wanna stay, can you give me a reason?
ここに留まる理由を何か教えてくれない?

I don't think so, I don't think so
僕はあると思わない

I'm in love with someone, but I'm not sure
僕は誰かと恋に落ちているはずだけど、自信は無いんだ
 
She can love someone back the way they love her
彼女は愛されたように、誰かを愛する事が出来るはずだから

I don't think so, I don't think so
僕はそう思わないけどね

Don't be mean, if you wanna go
意地悪しないでよ、行きたいなら行ったらいい
 
You can leave and leave my heart alone
僕の心を置き去りにしても大丈夫さ
 
 


[Chorus]
Waking up to nothing when you're super far from home
君が家から遠く離れた所にいる時は、目覚めても何もない

And I watch you fall asleep at night and lay there on my own
君が眠りにつくのを見届けて、独りで寝転ぶんだ

Got me begging for affection, all you do is roll your eyes
君からの愛情を求めるけれど、呆れられるだけ

Broken down, I've had enough
崩れ落ちるんだ。もうたくさんだ。
 
If this is love, I don't want it
こんなのが愛だったら僕はいらない




[2nd Verse]
Give it time, c'mon babe, it's been ten months
時間をくれと言われ続けて、もう10か月だよ

You should know, do you know, know what you want?
君が何を求めているかなんて分かっておくべきだろう?

I don't think so, I don't think so
きっと分かっていないんだな

Make it work, know it hurts, but I'll go there
努力しても傷つくんだろう、でも僕は進むよ

Do the same, can you show me that you care?
同じように君も想っていてほしいのに

God, I hope so, but I don't think so
そう思いたいけれど、思えない自分がいる
 
Don't be mean, if you're here for good
ここに居る以上、意地悪はしないでね

I'm gonna need a little more from you
もう少し君から求めたい
 
 
 
[Chorus]
Waking up to nothing when you're super far from home
君が家から遠く離れた所にいる時は、目覚めても何もない

And I watch you fall asleep at night and lay there on my own
君が眠りにつくのを見届けて、独りで寝転ぶんだ

Got me begging for affection, all you do is roll your eyes
君からの愛情を求めるけれど、呆れられるだけ

Broken down, I've had enough
崩れ落ちるんだ。もうたくさんだ。
 
If this is love, I don't want it
こんなのが愛だったら僕はいらない
 
All my friends keep saying that I'm way too good to you
周りは僕は君にもったいないと言っているよ

But my heart is so invested, I don't wanna face the truth
でも僕の心は疲弊して、真実と向き合いたくない

I'm not happy, and you know it, and you still don't even try
幸せでもないし君はそれに対処してくれない
 
Broken down, I've had enough
崩れ落ちるんだ。もうたくさんだ。
 
If this is love, I don't want it
こんなのが愛だったら僕はいらない
 
 
 
[Chorus]
Waking up to nothing when you're super far from home
君が家から遠く離れた所にいる時は、目覚めても何もない

And I watch you fall asleep at night and lay there on my own
君が眠りにつくのを見届けて、独りで寝転ぶんだ

Got me begging for affection, all you do is roll your eyes
君からの愛情を求めるけれど、呆れられるだけ

Broken down, I've had enough
崩れ落ちるんだ。もうたくさんだ。
 
If this is love, I don't want it
こんなのが愛だったら僕はいらない
 
All my friends keep saying that I'm way too good to you
周りは僕は君にもったいないと言っているよ

But my heart is so invested, I don't wanna face the truth
でも僕の心は疲弊して、真実と向き合いたくない

I'm not happy, and you know it, and you still don't even try
幸せでもないし君はそれに対処してくれない
 
Broken down, I've had enough
崩れ落ちるんだ。もうたくさんだ。
 
If this is love, I don't want it
こんなのが愛だったら僕はいらない