My Head & My Heart - Ava Max
 
 
 
[1st Verse]
Baby, now and then
時々

I think about me now and who I could have been
どんな自分になる事が出来たか考えてしまうの

And then I picture all the perfect that we lived
私達が生きてきた完璧な時間を描く
 
'Til I cut the strings on your tiny violin
あなたのどうでも良い事に真剣に向き合うまで。

My mind's got a mind of its own right now
私の心は自立して何か考えていることがあって

And it makes me hate me
だから自己嫌悪に陥るの

I'll explode like a dynamite if I can't decide, baby
決断できないのなら、ダイナマイトのように爆発するわ
 
 


[Chorus]
My head and my heart are torturing me
自分の頭と心に苦しめられるの

Lost my mind in your arms, I go to extremes
あなたの腕の中で正気を失って、極端な考えをしてしまう

When angels tell me run, and monsters call it love
天使が私に走れと指図して、怪物がそれを愛と呼んだら
 
My head and my heart are caught in-between
私の身体と心は間に挟まれてしまう
 
 
 

[2nd Verse]
Tell me yes or no
はいかいいえで答えて

Asking the heavens, "Should I stay or should I go?"
天国の事を聞いて、「ここに居た方がいい?それとも行った方がいい?」と尋ねるの

You held my hand when I had nothing left to hold
私が全てを失っていた時に、手を握ってくれた

And now I'm on a roll
今では上手く行っているわ
 
My mind's got a mind of its own right now
私の心は自立して何か考えていることがあって

And it makes me hate me
だから自己嫌悪に陥るの

I'll explode like a dynamite if I can't decide, baby
決断できないのなら、ダイナマイトのように爆発するわ
 
 


[Chorus]
My head and my heart are torturing me
自分の頭と心に苦しめられるの

Lost my mind in your arms, I go to extremes
あなたの腕の中で正気を失って、極端な考えをしてしまう

When angels tell me run, and monsters call it love
天使が私に走れと指図して、怪物がそれを愛と呼んだら
 
My head and my heart are caught in-between
私の身体と心は間に挟まれてしまう
 
 
 

[Bridge]
I'm standin' at the crossroads
私は交差点に立って

I cross my heart with X and O's
心を過去の事がかすめるの

Which way leads to forever?
どちらが永遠に導いてくれるのかしら?

God only knows
神のみぞ知る
 
 
 
 
[Chorus]
My head and my heart are torturing me
自分の頭と心に苦しめられるの

Lost my mind in your arms, I go to extremes
あなたの腕の中で正気を失って、極端な考えをしてしまう

When angels tell me run, and monsters call it love
天使が私に走れと指図して、怪物がそれを愛と呼んだら
 
My head and my heart are caught in-between
私の身体と心は間に挟まれてしまう