Starting Line - Luke Hemmings
 
 
 
[1st Verse]
In and out of focus
焦点すら定まらず

Moments that I keep
この瞬間をとどめているんだ

Something for the pain
痛みのための何か。

And something so I sleep
そして眠りに誘ってくれる何か。

Won’t you comfort me?
君は癒してくれるのかな?

Warm the air that I breathe
僕が吸う空気を暖めてくれるのかな

Visceral in doses
直感的な気持ちは

Hiding in the seams
縫い目に隠れてしまう

Standing on the sun and I don’t feel a thing
太陽の元に立っても何も感じない

Won’t you comfort me?
君は癒してくれる?

Take the fear I don’t need
必要のない恐れを取り払ってよ
 
 


[Chorus]
I wake up every morning with the years ticking by
数年の時が過ぎ去っていく中、僕は毎朝目を覚ます

I’m missing all these memories, maybe they were never mine
僕のものでも無かった思い出たちを懐かしく思うんだ

I feel the walls are closing
扉が閉じるのを感じるよ

I’m running out of the time
時間が無くなってしまう

I think I missed the gun at the starting line
きっとスタートの合図すら聞こえていなかったんだ
 
 
 


[Verse 2]
Tell me, am I broken?
きっと僕は使い物にならないだろう?

I can never leave
それなのに逃げることも出来ない

Biting on my tongue and
舌を嚙みながら

Checking if it bleeds
血が流れるかを確かめるんだ

Oh, Is it lost on me?
僕には何を言っても通じないって?

All the things I believe
信じてきたの全てさえも。

Something like an omen I can never keep
耐えがたい予言の様だ

Moving on and on, so very bittersweet
事が進むたびに辛くなっていく

Is it lost on me?
僕には何を言っても無駄なのか?

All the things I don't need
必要のないことさえも。




 
[Chorus]
I wake up every morning with the years ticking by
数年の時が過ぎ去っていく中、僕は毎朝目を覚ます

I’m missing all these memories, maybe they were never mine
僕のものでも無かった思い出たちを懐かしく思うんだ

I feel the walls are closing
扉が閉じるのを感じるよ

I’m running out of the time
時間が無くなってしまう

I think I missed the gun at the starting line
きっとスタートの合図すら聞こえていなかったんだ
 
 
 

[Bridge]
Take me alive, make me a liar
僕を生かしてよ、嘘つき呼ばわりでもいいんだ

Take me alive
生かして欲しい

Don't look away until it's gone
消え去るまで目を離さないでね
 
Until it's gone
消えるまでは
 
Take me alive, make me a liar
僕を生かしてよ、嘘つき呼ばわりでもいいんだ

Take me alive
生かして欲しい

Don't look away until it's gone
消え去るまで目を離さないでね
 
Until it's gone
消えるまでは
 
 
 
 
 
[Chorus]
I wake up every morning with the years ticking by
数年の時が過ぎ去っていく中、僕は毎朝目を覚ます

I’m missing all these memories, maybe they were never mine
僕のものでも無かった思い出たちを懐かしく思うんだ

I feel the walls are closing
扉が閉じるのを感じるよ

I’m running out of the time
時間が無くなってしまう

I think I missed the gun at the starting line
きっとスタートの合図すら聞こえていなかったんだ
 
 
 
 
 
[Outro]
Take me alive, make me a liar
僕を生かしてよ、嘘つき呼ばわりでもいいんだ

Take me alive
生かして欲しい

Don't look away until it's gone
消え去るまで目を離さないでね
 
Until it's gone
消えるまでは
 
Take me alive, make me a liar
僕を生かしてよ、嘘つき呼ばわりでもいいんだ

Take me alive
生かして欲しい

Don't look away until it's gone
消え去るまで目を離さないでね
 
Until it's gone
消えるまでは