Paranoid - Lauv
 
 
 
[1st Verse]
Smile when you're sleeping
君が寝ている時の笑顔

Wonder who you're dreaming of
誰を夢見ているんだろう

Oh, 'cause I could just see you with wine on your t-shirt
Tシャツにはワインの染み

And somebody else on your arm
その腕には他の誰かが居る

Can't control this feeling
もうこの気持ちを抑えられない

Wonder who you're dreaming of
誰を夢見ているんだろう

After all of these nights laying right by your side
色々あって、君の隣で夜を過ごしている

How could my brain make me feel so far?
僕の頭はちゃんと働いているんだろうか?
 
 
 
 

[Chorus]
Maybe it's a case of paranoia
きっと幻想を見ているんだ

Nervous that I'll never really know ya
もう君を知る事が出来ないから、神経が磨り減る

What do I feel? Who do I trust?
何を感じて、誰を信じればいい?

Maybe it's real, or maybe I'm just...
これが真実さ、きっと僕は
 
 
 


[Chorus]
Paranoid
僕は偏執病さ

Maybe I'm just
きっとただの

Paranoid
狂ったやつ

Maybe I'm just
多分僕はただの
 
 
 


[2nd Verse]
Never felt so naked
こんなにも露わになった気分は初めて

Lookin' at you naked
君が裸の姿を見ると
 
Got your hands down the back of my soul
その手が僕の魂に触れる気がして

And the more that I show you, the more I'm afraid
さらけ出そうとするほど怖くなってしまうんだ

That you're going to wake up
いつか君の目が覚めてしまうんじゃないかって。

And realize I'm not the one
そして僕だけじゃないと気づくのが怖い

That you thought I was, that I thought I was
君の他は居ると気づくんじゃないかって。
 
Am I who I am who am I?
僕は一体誰なんだ?




 
[Chorus]
Maybe it's a case of paranoia
きっと幻想を見ているんだ

Nervous that I'll never really know ya
もう君を知る事が出来ないから、神経が磨り減る

What do I feel? Who do I trust?
何を感じて、誰を信じればいい?

Maybe it's real, or maybe I'm just...
これが真実さ、きっと僕は
 
 
 


[Chorus]
Paranoid
僕は偏執病さ

Maybe I'm just
きっとただの

Paranoid
狂ったやつ

Maybe I'm just
多分僕はただの
 
 
 
 
[Outro]
Crazy
狂っている

But baby, I love you
だけど愛しているよ

And baby I'd love to not be...
もうなりたくないんだ

Paranoid
偏執病には。

I wish I wasn't
そうじゃなかったら良かったのに

Paranoid
妄想病なんて抱えてなかったら良かった