Love Me Insane - Avril Lavigne

 
 
 
[Intro]
Lo-lo-love me insane
狂おしいほどに愛してよ
 
 
 

[1st Verse]
You pick up all of the pieces and put 'em back again
バラバラになった私を集めて戻してくれた
 
You stitch and sew my heart up all by hand
その手で私の心を縫い合わせてくれた

I know a good thing when I see one
それを見ると良い思い出が蘇る

And you know I didn’t see this coming
こんな時が来るなんて予想外だったの





[Chorus]
So, baby, let's go insane, insane
だから狂ってしまっていいじゃない

Yeah, you make me lose my brain, my brain
私の思考をダメにするの

From the minute that you asked me what's my name
あなたが名前を聞いてきたその瞬間から。

I know it’s a dangerous game
危険なゲームだとは分かっている

But love me insane
でも狂おしいほどに愛してよ
 
 
 
 
 
[2nd Verse]
Taking all my clothes off and jumping in
服を全て脱ぎ去って飛び込むの

This time I'm going all out, sink or swim
今回は全て投げ出すわ、沈むか泳げるか分からないけれど

I know an angel when I see one
その姿を見ると天使だと分かったわ

I've been stuck with way too many demons
今まで悪魔にずっと囲まれていたから
 
 
 
 
 
[Chorus]
So, baby, let's go insane, insane
だから狂ってしまっていいじゃない

Yeah, you make me lose my brain, my brain
私の思考をダメにするの

From the minute that you asked me what's my name
あなたが名前を聞いてきたその瞬間から。

I know it’s a dangerous game
危険なゲームだとは分かっている

But love me insane
でも狂おしいほどに愛してよ
 
 
 
 
 
[Bridge]
And if I fall now, will you catch me?
私が堕ちるのなら捕まえてくれる?

'Cause I can't do this on my own
自分自身ではどうにもならないの
 
 
 
 
 
 
[Chorus]
So, baby, let's go insane, insane
だから狂ってしまっていいじゃない

Yeah, you make me lose my brain, my brain
私の思考をダメにするの
 
So, baby, let's go insane, insane
だから狂ってしまっていいじゃない

Yeah, you make me lose my brain, my brain
私の思考をダメにするの
But love me insane
でも狂おしいほどに愛してよ