Naked - Avril Lavigne
 
 
 
[1st Verse]
I wake up in the mornin'
朝に目が覚めて

Put on my face 
顔を創り上げるの
 
The one that's gonna get me through another day
また別の日も、私を支配してくれる人格を。
 
Doesn't really matter how I feel inside
心でどう感じているかなんて関係ないわ
 
This life is like a game sometimes
時々、この人生はゲームみたい

But then you came around me
でもあなたがやってきて

The walls just disappeared
私の周りの壁は崩れ落ちて

Nothing to surround me
守るものは何もなくなった

And keep me from my fears
恐れから守ってくれるものは無い

I'm unprotected
無防備になった

See how I've opened up
あなたが開いてくれたの

You've made me trust
信じさせてくれた
 
 
 
 
 
 


[Chorus]
'Cause I've never felt like this before
こんな気持ちになった事はない

I'm naked around you
あなたの周りだと裸みたい

Does it show?
分かるかしら?

You see right through me and I can't hide
私を見透かして隠すことが出来ないの

I'm naked around you
あなたの周りだと全てをさらけ出せる

And it feels so right
それが何だか心地いい
 
 
 
 
 
 

[2nd Verse]
I'm tryin' to remember
必死に思い出そうとしている

Why I was afraid
何故私があんなにも恐れていたのか

To be myself and let the
ありのままの自分になって
 
The covers fall away
私を覆うものを取り払った

Guess I never had someone like you
あなたみたいな人と出会ったのは初めて

To help me fit in my skin
私自身で居られるようにしてくれる人。






 
[Chorus]
'Cause I've never felt like this before
こんな気持ちになった事はない

I'm naked around you
あなたの周りだと裸みたい

Does it show?
分かるかしら?

You see right through me and I can't hide
私を見透かして隠すことが出来ないの

I'm naked around you
あなたの周りだと全てをさらけ出せる

And it feels so right
それが何だか心地いい

I'm naked
私は裸のまま

Does it show?
分かるかしら?
 
 
 
 
 
 


[Bridge]
I'm naked around you
あなたの前だとありのままで居られるの

Does it show?
伝わっているかな?

I'm so naked around you
私自身をさらけ出せる

And I can't hide
隠すことも出来ないの
 
You're gonna, you're gonna see right through
あなたは私を見透かすから
 
 
 
 
 
 
 
 
[Outro]
I'm so naked around you
私自身をさらけ出せる

And I can't hide
隠すことも出来ないの
 
You're gonna, you're gonna see right through
あなたは私を見透かすから