Unwanted - Avril Lavigne
 
 
 
[1st Verse]
All that I did was walk over, start off by shakin' your hands
ただ私はあなたの元へ歩いて、握手をする事から始めたの
 
That's how it went
そうやって事は進んだ

I had a smile on my face and I sat up straight
私は笑顔を浮かべ背を正して座ったわ

I wanted to know you, I wanted to show you
あなたを知って、あなたに見せたかったの







[Chorus]
You don't know me, don't ignore me
私を知らないでしょう、無視しないでよ
 
You don't want me there, you just shut me out
あなたは求めずに私を拒絶したの

You don't know me, don't ignore me
私を知らないくせに無視しないで

If you had your way, you'd just shut me up
あなたのやり方があるのなら、私を黙らせるんでしょうね

Make me go away
そうしてどこかに行かせるの

That I'm so unwanted
私は役立たずみたい
 
 
 
 
 


[2nd Verse]
No, I just don't understand why you won't talk to me
何であなたが話して来ないのかも分からない

It hurts that I'm so unwanted for nothing
何もしていないのに求められないから傷つくの

Don't talk words against me
私に反対するような言葉は無し
 
I wanted to know you, I wanted to show you
あなたを知って、あなたに見せたかったの







[Chorus]
You don't know me, don't ignore me
私を知らないでしょう、無視しないでよ
 
You don't want me there, you just shut me out
あなたは求めずに私を拒絶したの

You don't know me, don't ignore me
私を知らないくせに無視しないで

If you had your way, you'd just shut me up
あなたのやり方があるのなら、私を黙らせるんでしょうね

Make me go away
そうしてどこかに行かせるの
 
 
 
 
 
 
 
[Bridge]
I tried to belong, it didn't seem wrong
隣に居ることは間違いに思えなかったの

My head aches
頭が痛いわ

It's been so long, I'll write this song
この長かった日々で歌を書くわ

If that's what it takes
それが報いなのなら。
 
 
 
 
 
 
 
[Chorus]
You don't know me, don't ignore me
私を知らないでしょう、無視しないでよ
 
You don't want me there, you just shut me out
あなたは求めずに私を拒絶したの

You don't know me, don't ignore me
私を知らないくせに無視しないで

If you had your way, you'd just shut me up
あなたのやり方があるのなら、私を黙らせるんでしょうね

Make me go away
そうしてどこかに行かせるの

That I'm so unwanted
私は役立たずみたい