Get Over It - Avril Lavigne

 
 
 
[1st Verse]
Slipping down a slide
ただ滑り台で遊ぶだけ

I did enjoy the ride
それが楽しかったわ

Don't know what to decide
何を決めたら良いかも分からないの

You lied to me
あなたは嘘をついた

You looked me in the eye
私の瞳を見ておきながら。

It took me by surprise
驚いてしまったの

Now are you gratified?
あなたは満足した?

You cried to me
私に泣きついてきたのに
 
 
 
 
 
 
 


[Chorus]
Don't turn around
振り返らないで

I'm sick and I'm tired of your face
その顔に飽き飽きして疲れたの

Don't make this worse
これ以上、事を荒げないでよ

You've already gone and got me mad
あなたはやり過ぎて私を怒らせた

It's too bad, I'm not sad
私が悲しくないのが皮肉な事よね

It's casting over
もう幕は閉じるの

It's just one of those things
これも1つの出来事よ、

You'll have to get over it
あなたは乗り越えないといけないの。







[2nd Verse]
When I was feeling down
私が落ち込んでいると

You'd start to hang around
あなたは遊び始める

And then I found your hands all over me
そうしてあなたの手は私の身体を巡る

And that was out of bounds
境界線を越えてきたの

You filthy rotten hound
あなたは嫌で腐って、卑劣な奴

It's badder than it sounds, believe me
その響きよりも現実はきっと悪いはず
 
 
 
 
 
 
 
[Chorus]
Don't turn around
振り返らないで

I'm sick and I'm tired of your face
その顔に飽き飽きして疲れたの

Don't make this worse
これ以上、事を荒げないでよ

You've already gone and got me mad
あなたはやり過ぎて私を怒らせた

It's too bad, I'm not sad
私が悲しくないのが皮肉な事よね

It's casting over
もう幕は閉じるの

It's just one of those things
これも1つの出来事よ、

You'll have to get over it
あなたは乗り越えないといけないの。
 
 
 
 
 
 
 
[Bridge]
You gotta get over
忘れないといけないわね

You gotta get over it
これを乗り越えないと。

Too bad, I'm not sad
私は悲しくも無いのに

It's casting over
幕が閉じるときよ

It's just one of those things
これもあなたが乗り越えないといけない

You'll have to get over it
出来事の内の1つ。
 
 
 
 
 
 
 
[Chorus]
Don't turn around
振り返らないで

I'm sick and I'm tired of your face
その顔に飽き飽きして疲れたの

Don't make this worse
これ以上、事を荒げないでよ

You've already gone and got me mad
あなたはやり過ぎて私を怒らせた
 
Don't turn around
振り返らないで

I'm sick and I'm tired of your face
その顔に飽き飽きして疲れたの

Don't make this worse
これ以上、事を荒げないでよ

You've already gone and got me mad
あなたはやり過ぎて私を怒らせた

It's too bad, I'm not sad
私が悲しくないのが皮肉な事よね

It's casting over
もう幕は閉じるの

It's just one of those things
これも1つの出来事よ、

You'll have to get over it
あなたは乗り越えないといけないの。