I Don’t Give (Demo) - Avril Lavigne
 
 
 
[1st Verse]
Everytime you go away
あなたが行ってしまうと

It actually kinda makes my day
私の1日が出来上がるの

Everytime you leave
あなたが離れると

You slam the door
いつもドアを叩いてくる

You pick your words so carefully
言葉選びは慎重みたいね

You hate to think you're hurting me
傷つけていると認めるのが嫌なんでしょう

You leave me laughing on the floor
私は床で笑い転げてしまうわ
 
 
 
 
 


[Chorus]
Cause I don't give a damn
私にとっては

I don't give a shit
本当にどうでもいいの

What you say about that
あなたが何を言おうとも。

You know I don't give a damn
私は本当に

I don't give a shit
全く気にしないわ

What you say about that
あなたが何を話そうとも。

You know I'm not gonna cry
私は泣いたりしないわよ

About some stupid guy
こんな愚かで
 
A guy who thinks he's all that
自分が全てだと思っている男のために。
 
 
 
 
 
 
 
 


[2nd Verse]
I thought we were just hanging out
ただ2人でつるんでいるだけだと思っていた
 
So why'd you kiss me on the mouth?
どうして唇にキスなんかしたの?

You thought the way you taste
その感覚が
 
Would get me high
私の気持ちを高ぶらせるとでも思ったの
 
 
 
 


[3rd Verse]
You went to all your friends to brag
友達に言いふらしているみたいじゃない

Guys are always such a drag
男って本当にドラッグの様

Don't you know the reason that I kissed you was to say goodbye?
私がキスしたのは、サヨナラを告げるためだと気づかなかったの?






 
[Chorus]
Cause I don't give a damn
私にとっては

I don't give a shit
本当にどうでもいいの

What you say about that
あなたが何を言おうとも。

You know I don't give a damn
私は本当に

I don't give a shit
全く気にしないわ

What you say about that
あなたが何を話そうとも。

You know I'm not gonna cry
私は泣いたりしないわよ

About some stupid guy
こんな愚かで
 
A guy who thinks he's all that
自分が全てだと思っている男のために。
 
 
 
 
 
 
 

[Bridge]
Hangin', hangin' out
ただつるんでいたの

I am simply
単純にね

Hangin', hangin' out
出かけていただけ

I am simply hangin'
シンプルな事よ

So why'd you kiss me on the mouth?
どうしてキスなんかしたのよ

Don't you know that I
知っているでしょう
 
 
 
 
 
 


[Chorus]
I don't give a damn about you
本当にあなたの事なんか気にしない

I don't give a shit about you
知ったこっちゃないの
 
I don't give a damn about you
本当にあなたの事なんか気にしない

I don't give a shit about you
知ったこっちゃないの
 
You know I'm not gonna cry
私は泣いたりしないわよ

About some stupid guy
こんな愚かで
 
A guy who thinks he's all that
自分が全てだと思っている男のために。