Alanis' Interlude - Halsey 
 
 
 
 
[Intro]
And down came your innocence
あなたの純粋さが伝わるわ
 
 
 
 
 
 


[1st Verse]
A shining badge, a suit to match
輝いているバッジ、それに合うスーツ

Bit my nails down so they wouldn't scratch
引っ搔かないように爪を噛むの

But who believes with knees like these?
でもこんな膝のやつを信じる人なんている?
 
I'll take two of 'em, please
私はその2つを貰うわ

With soft skin, soft eyes
柔らかな肌、柔らかな瞳
 
All these beautiful laughs and beautiful thighs
美しい笑い声に、美しい太もも

They always kept me up at night
そのせいで一晩中起きてしまうの

But I can't change my appetite
でもこの食欲は変えられないわ
 
 
 
 
 
 
 
 
 


[Chorus]
'Cause your pussy is a wonderland
あなたの秘部はワンダーランド

And I could be a better man
私の方が良い男になれるのに
 
It doesn't matter to me
そんな事は関係ないわ
 
'Cause your pussy is a wonderland
あなたの秘部はワンダーランド

And I could be a better man
私の方が良い男になれるのに
 
It doesn't matter to me
そんな事は関係ないわ
 
'Cause he is she is her
彼も、彼女も、同じ彼女

And her and he are love
彼女の、彼も、同じ愛

And I have never felt the difference
違いなんか感じたこと無いの
 
'Cause he is she is her
彼も、彼女も、同じ彼女

And her and he are love
彼女の、彼も、同じ愛
 
Tired of all these labels
レッテルにはもう疲れたわ
 
 
 
 
 
 
 


[2nd Verse]
And my girl, she always wore a skirt in the classroom
私の女の子は、常に教室でスカートを履いていたわ

Eatin' my dessert in the bathroom
トイレで私というデザートを食べるの

Can't get caught, so we stiller than a statue
見つからないように、彫刻のように固まっていた

Bad news, think I'll probably die before I have you
悪いニュースよ、あなたをモノにできる前に私は死んでしまう
 
With soft skin, soft eyes
柔らかな肌、柔らかな瞳
 
All these beautiful laughs and beautiful thighs
美しい笑い声に、美しい太もも

They always kept me up at night
そのせいで一晩中起きてしまうの
 
But l live for lovin' impolite
でも無礼さを愛するために生きているから
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[Chorus]
'Cause your pussy is a wonderland
あなたの秘部はワンダーランド

And I could be a better man
私の方が良い男になれるのに
 
It doesn't matter to me
そんな事は関係ないわ
 
'Cause your pussy is a wonderland
あなたの秘部はワンダーランド

And I could be a better man
私の方が良い男になれるのに
 
It doesn't matter to me
そんな事は関係ないわ
 
'Cause he is she is her
彼も、彼女も、同じ彼女

And her and he are love
彼女の、彼も、同じ愛

And I have never felt the difference
違いなんか感じたこと無いの
 
'Cause he is she is her
彼も、彼女も、同じ彼女

And her and he are love
彼女の、彼も、同じ愛
 
Tired of all these labels
レッテルにはもう疲れたわ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[Outro]
'Cause he is she is her
彼も、彼女も、同じ彼女

And her and he are love
彼女の、彼も、同じ愛

And I have never felt the difference
違いなんか感じたこと無いの
 
'Cause he is she is her
彼も、彼女も、同じ彼女

And her and he are love
彼女の、彼も、同じ愛
 
Tired of all these labels
レッテルにはもう疲れたわ