Gone - ROSÉ
 
 
 
[1st Verse]
I thought that you'd remember, but it seems that you forgot
あなたは覚えていると思ったけれど、忘れてしまったみたいね

It’s hard for me to blame you when you were already lost
もう居ないあなたのせいにするのは辛いの

I'm tired of always waiting
待ち続けるのに疲れてしまったわ

I see you changed your number, that's why you don’t get my calls
電話番号も変えたから、私の電話もつながらないんでしょう

I gave you all of me, now you don't wanna be involved
私は全てを捧げたのに、もうあなたは関わりたくないみたい

I really gotta face it
その事実に向き合わないと

I just wanna be the one
あなたにとって唯一の存在になりたい

But to you, we're already done
でもあなたの中で、私たちは終わってしまったのね

Tell me, why'd you have to hit and run me?
何故私に近づいておいて逃げたの?

Now I'm all alone, cryin' ugly
今は孤独で、醜く泣いている

You broke my heart just for fun
楽しみながら私の心を壊しておいて

Took my love and just left me numb
私の愛を奪っておいて、麻痺した私を置き去りにした

Now it's eight in the morning
もう午前8時

Hate in the morning (All because of you)
朝が嫌いになったわ(あなたのせいよ)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[Chorus]
Another story that's sad and true
これは悲しい真実のまた別問題

I can feel the pain, can you?
痛みを感じるわ、あなたも感じるの?

You had to be the one to let me down
あなただけが、私を失望させる人であるべきだった

To colour me blue
私を青色で染め上げるの

Hate to see you with someone new
あなたが他の誰かと居るのを見るのが辛いわ

I’ll put a curse on her and you
その女とあなたに呪いをかけてしまう

Ain’t no looking back, now you're dead and gone
もう振り返らないわ、もうあなたは死んで居なくなって

My love is gone too
私の愛も消えてしまったから
 
All my love is gone
私の愛は全て無くなった
 
All my love is gone
私の愛は全て無くなった
 
All my love is gone
私の愛は全て無くなった
 
All my love is gone
私の愛は全て無くなった
 
Now you’re dead and gone
そしてあなたも死んで居なくなったの
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


[2nd Verse]
All my love is gone
私の愛は消えてしまった

And the hate is gone, standing all alone
嫌う気持ちも消えたわ、ただ独りで立ち尽くしている

And I'm searching for something
そして何かを探してしまうの
 
But I can't feel nothing
だけど何も感じることが出来ない

I pack my bags and go
荷物を詰めてもう行くわ

This don't feel like home
ここは家のように落ち着かない

Too much darkness for a rainbow, I feel so used
虹を生みだすにはここは暗すぎる、使い古された気分だわ
 
How am I supposed to live without you? I refuse
あなた無しでどう生きればいいの?そんなのいやよ
 
I just wanna be the one
あなたにとって唯一の存在になりたい

But to you, we're already done
でもあなたの中で、私たちは終わってしまったのね

Tell me, why'd you have to hit and run me?
何故私に近づいておいて逃げたの?

Now I'm all alone, cryin' ugly
今は孤独で、醜く泣いている

You broke my heart just for fun
楽しみながら私の心を壊しておいて

Took my love and just left me numb
私の愛を奪っておいて、麻痺した私を置き去りにした

Now it's eight in the morning
もう午前8時

Hate in the morning (All because of you)
朝が嫌いになったわ(あなたのせいよ)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[Chorus]
Another story that's sad and true
これは悲しい真実のまた別問題

I can feel the pain, can you?
痛みを感じるわ、あなたも感じるの?

You had to be the one to let me down
あなただけが、私を失望させる人であるべきだった

To colour me blue
私を青色で染め上げるの

Hate to see you with someone new
あなたが他の誰かと居るのを見るのが辛いわ

I’ll put a curse on her and you
その女とあなたに呪いをかけてしまう

Ain’t no looking back, now you're dead and gone
もう振り返らないわ、もうあなたは死んで居なくなって

My love is gone too
私の愛も消えてしまったから
 
All my love is gone
私の愛は全て無くなった
 
All my love is gone
私の愛は全て無くなった
 
All my love is gone
私の愛は全て無くなった
 
All my love is gone
私の愛は全て無くなった
 
Now you’re dead and gone
そしてあなたも死んで居なくなったの