Want You Back - 5 Seconds of Summer
 
 
 
[1st Verse]
Can't help but wondering if this
考えるのをやめられないんだ

Is the last time that I'll see your face
これが君の顔を見る最後の時なのか
 
Is it tears or just the fucking rain?
これは涙なのかただの雨なのか

Wish I could say something
何か言えたならいいのに

Something that doesn't sound insane
何かおかしくない響きの事を。

But lately, I don't trust my brain
でも最近は自分の頭さえ信じられない

You tell me I won't ever change
君はきっと変わらないと言ってくれる

So I just say nothing
だから僕は何も言わないままなんだ










[Chorus]
And no matter where I go
僕がどこに行こうとも

I'm always gonna want you back
君を取り返したいと思うだろう

No matter how long you're gone
君がどれだけ長い間居なくなってしまっても

I'm always gonna want you back
ずっと君を求めてしまう

I know you know
お互い分かっている

I will never get over you
僕が忘れられるはずがないって
 
No matter where I go
僕がどこに行こうとも

I'm always gonna want you back
君を取り返したいと思うだろう
 
Want you back
君が欲しい
 
 
 
 
 
 
 
 
 


[2nd Verse]
I remember the freckles on your back
君の背中をそばかすを覚えているよ

And the way that I used to make you laugh
僕が君を笑顔にさせていた光景も

'Cause you know every morning I wake up
まだ毎朝僕が起きる時

Yeah, I still reach for you
君に手が届く思いだよ

I remember the roses on your shirt
君のバラ柄のシャツも覚えている

When you told me this would never work
この関係が続くはずがないと君が行った時の服さ

You know, even when I say I moved on
僕が、振り切れたと言ったとしても

Yeah, I still dream for you
未だに君の夢を見る
 
 
 








 
[Chorus]
And no matter where I go
僕がどこに行こうとも

I'm always gonna want you back
君を取り返したいと思うだろう

No matter how long you're gone
君がどれだけ長い間居なくなってしまっても

I'm always gonna want you back
ずっと君を求めてしまう

I know you know
お互い分かっている

I will never get over you
僕が忘れられるはずがないって
 
No matter where I go
僕がどこに行こうとも

I'm always gonna want you back
君を取り返したいと思うだろう
 
Want you back
君が欲しい
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[Bridge]
You know even when I say I moved on
僕が乗り越えたと言ったとしても

You know even though I know that you're gone
君が居なくなったと分かっているとしても

All I think about is where I went wrong
まだ過去のあやまちを考えてしまう
 
You know even when I say I moved on
僕が乗り越えたと言ったとしても

You know even though I know that you're gone
君が居なくなったと分かっているとしても

All I think about is where I went wrong
まだ過去のあやまちを考えてしまう

Yeah, I still dream for you
まだ君のことを夢見るんだ

No matter where I go, I'm always gonna want you back
僕がどこに行ったとしても、君を求めてしまうだろう











 
[Chorus]
And no matter where I go
僕がどこに行こうとも

I'm always gonna want you back
君を取り返したいと思うだろう

No matter how long you're gone
君がどれだけ長い間居なくなってしまっても

I'm always gonna want you back
ずっと君を求めてしまう

I know you know
お互い分かっている

I will never get over you
僕が忘れられるはずがないって
 
No matter where I go
僕がどこに行こうとも

I'm always gonna want you back
君を取り返したいと思うだろう
 
Want you back
君が欲しい