Youngblood - 5 Seconds of Summer
 
 
 
[1st Verse]
Remember the words you told me
君の言葉を覚えているよ

"Love me 'til the day I die"
「死ぬまで私の事を愛して」と。

Surrender my everything
僕の全てを捧げたのさ

'Cause you made me believe you're mine
君はまるで僕の物かのように信じさせられたから

Yeah, you used to call me baby
かつては「Baby」と呼んでくれていた
 
Now you're calling me by name
それなのに今では名前で僕を呼ぶ

Takes one to know one
知るのには、僕もそれなりのリスクを冒さないと

You beat me at my own damn game
君のフィールドで敗北するんだ

You push and you push and I'm pulling away
君に押されて突き放されていく

Pulling away from you
どんどん離れて行く

I give and I give and I give and you take
僕は全てを捧げて、君はそれを受け取るだけ

Give and you take
受け取るだけ
 
 
 
 
 
 
 
 
 


[Chorus]
Youngblood
若気の至りさ

Say you want me, say you want me out of your life
君の人生に僕は要らないと言ってよ

And I'm just a dead man walking tonight
今夜、僕は生きる屍になるだけさ

But you need it, yeah, you need it all of the time
でもどこかで君は必要としているんだろう

Youngblood
若さゆえ

Say you want me, say you want me back in your life
君の人生に僕は要らないと言ってよ

So I’m just a dead man crawling tonight
僕は這いつくばる屍になるさ

'Cause I need it, yeah, I need it all of the time
僕もずっと求めているんだ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[2nd Verse]
Lately our conversations
最近、僕らの会話も

End like it's the last goodbye
最後のサヨナラかのように終わってしまう

Then one of us gets too drunk
そして2人のどちらかが酔ってしまって
 
And calls about a hundred times
100回も電話をかけるのさ

So, who you been calling baby?
君は誰をBabyと呼んでいるの?

Nobody could take my place
僕の場所を変わる奴なんかいなかったはずなのに

When you’re looking at those strangers
君が他人の顔を見ている時

Hope to God you see my face
せめて神は僕を見てくれているといいな
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[Chorus]
Youngblood
若気の至りさ

Say you want me, say you want me out of your life
君の人生に僕は要らないと言ってよ

And I'm just a dead man walking tonight
今夜、僕は生きる屍になるだけさ

But you need it, yeah, you need it all of the time
でもどこかで君は必要としているんだろう

Youngblood
若さゆえ

Say you want me, say you want me back in your life
君の人生に僕は要らないと言ってよ

So I’m just a dead man crawling tonight
僕は這いつくばる屍になるさ

'Cause I need it, yeah, I need it all of the time
僕もずっと求めているんだ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[Bridge]
You push and you push and I'm pulling away
君に押されて突き放されていく

Pulling away from you
どんどん離れて行く

I give and I give and I give and you take
僕は全てを捧げて、君はそれを受け取るだけ

Give and you take
受け取るだけ

You're running around and I'm running away
僕は逃げていく

Running away from you, mmm, from you
君から逃げるんだ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[Chorus]
Youngblood
若気の至りさ

Say you want me, say you want me out of your life
君の人生に僕は要らないと言ってよ

And I'm just a dead man walking tonight
今夜、僕は生きる屍になるだけさ

But you need it, yeah, you need it all of the time
でもどこかで君は必要としているんだろう

Youngblood
若さゆえ

Say you want me, say you want me back in your life
君の人生に僕は要らないと言ってよ

So I’m just a dead man crawling tonight
僕は這いつくばる屍になるさ

'Cause I need it, yeah, I need it all of the time
僕もずっと求めているんだ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[Outro]
You push and you push and I'm pulling away
君に押されて突き放されていく

Pulling away from you
どんどん離れて行く

I give and I give and I give and you take
僕は全てを捧げて、君はそれを受け取るだけ

Give and you take
受け取るだけ
 
Youngblood
若気の至りさ

Say you want me, say you want me out of your life
君の人生に僕は要らないと言ってよ

And I'm just a dead man walking tonight
今夜、僕は生きる屍になるだけさ