Everything I Didn't Say - 5SOS
 
 
 
[Intro]
This is everything I didn't say
これが僕の言えなかったこと
 
 
 
 
 
 
 


[1st Verse]
Wait, don’t tell me Heaven is a place on earth
待って、天国が地球上にあるものだと言わないでよ

I wish I could rewind all the times that I didn’t show you what you’re really worth
君だどれだけ価値がある存在か、見せられなかったあの頃に戻れたらいいのに

The way you held me, I wish that I had put you first
君が抱きしめてくれた時、僕が先に抱きしめたらいいのにと思った

I was wrong I admit, numb from your kiss
認めるよ、僕が間違っていた、そのキスで麻痺していたんだ

While you were slipping through my fingertips
僕の手から君がこぼれ落ちていく間も。
 
 
 
 
 
 
 


[Chorus]
Taking every breath away
息が止まる思いだ
 
With all of the mistakes I’ve made
僕が犯してしまった過ち

From all the letters that I’ve saved
貯めておいた手紙たち
 
This is everything I didn’t say
これが僕の伝えられなかったことだよ

I wish I could’ve made you stay
君を留めておけたなら良かったのに

And I’m the only one to blame
全て僕のせいなんだ

I know that it’s a little too late
遅すぎることは分かっている

This is everything I didn’t say
これが僕の言えなかった事
 
 
 
 
 
 
 

[2nd Verse]
Wake me up now and tell me this is all a bad dream
起こして、全てただ夢だったと教えてよ

All the songs that I wrote
僕の書いた曲たち

All the wrongs that I hoped
君の記憶から消えたらいいのにと

Would erase from your memory
望んだ過ちたち

Holding onto a broken and empty heart
壊れて空っぽの心で考えるんだ

Flowers I should’ve bought
買っておけばよかった花束

All the hours I lost
失った時間も

Wish I could bring it back to the start
全て巻き戻せばいいのに








 
[Chorus]
Taking every breath away
息が止まる思いだ
 
With all of the mistakes I’ve made
僕が犯してしまった過ち

From all the letters that I’ve saved
貯めておいた手紙たち
 
This is everything I didn’t say
これが僕の伝えられなかったことだよ

I wish I could’ve made you stay
君を留めておけたなら良かったのに

And I’m the only one to blame
全て僕のせいなんだ

I know that it’s a little too late
遅すぎることは分かっている

This is everything I didn’t say
これが僕の言えなかった事
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[Bridge]
I hope you know for you I’d sacrifice
君のためになら犠牲になるよ
 
To make this right
全て元に戻せるのなら

Some day I’m sure we’ll pass each other by
いつか僕らはすれ違うだろう

Until that time
その時までは
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[Chorus]
Taking every breath away
息が止まる思いだ
 
With all of the mistakes I’ve made
僕が犯してしまった過ち

From all the letters that I’ve saved
貯めておいた手紙たち
 
This is everything I didn’t say
これが僕の伝えられなかったことだよ

I wish I could’ve made you stay
君を留めておけたなら良かったのに

And I’m the only one to blame
全て僕のせいなんだ

I know that it’s a little too late
遅すぎることは分かっている

This is everything I didn’t say
これが僕の言えなかった事