Wrapped Around Your Finger - 5SOS

 

 

 

 

[1st Verse]

Throwing rocks at your window at midnight
深夜に君の窓に小石を投げつける

You met me in your backyard that night
その夜、僕らは裏庭で会うんだ

In the moonlight you looked just like an angel in disguise
月明りに照らされて、まるで君は天使が人間のフリをしたようだった

My whole life seemed like a postcard
僕の人生はポストカードのように綺麗だったんだ

You were mine for a night
その夜、君は僕のものだった

I was out of my mind
考えることもまともに出来なくて
 
You were mine for a night
君は僕のものだったんだよ

I don't know how to say goodbye
別れの告げ方も分からなかった

Making all our plans in the Santa Cruz sand that night
その夜、Santa Cruzの砂浜でこれからの道を語り合った

I thought I had you in the palm of my hand that night
手のひらの中に君が居ると思っていた

Screaming at the top of my lungs 'til my chest felt tight
胸が苦しくなるまで、腹の底から叫ぶんだ

I told myself that I'm never gonna be alright
きっとこれから立ち直れないと自分に言い聞かせた
 
 
 
 
 
 


[Chorus]
You had me wrapped around your finger
君は僕を振り回す

I'm wrapped around your finger
君の言いなりなんだ
 
I'm wrapped around your finger
翻弄させられる

I'm wrapped around your finger
君は僕を振り回すんだ
 
 
 
 
 
 
 


[2nd Verse]
Throwing rocks at your window at midnight
深夜に君の窓に小石を投げつける

You met me in your backyard that night
その夜、僕らは裏庭で会うんだ
 
You were mine for a night
その夜、君は僕のものだった

I was out of my mind
考えることもまともに出来なくて
 
You were mine for a night
君は僕のものだったんだよ

I don't know how to say goodbye
別れの告げ方も分からなかった

Making all our plans in the Santa Cruz sand that night
その夜、Santa Cruzの砂浜でこれからの道を語り合った

I thought I had you in the palm of my hand that night
手のひらの中に君が居ると思っていた

Screaming at the top of my lungs 'til my chest felt tight
胸が苦しくなるまで、腹の底から叫ぶんだ

I told myself that I'm never gonna be alright
きっとこれから立ち直れないと自分に言い聞かせた
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[Chorus]
You had me wrapped around your finger
君は僕を振り回す

I'm wrapped around your finger
君の言いなりなんだ
 
I'm wrapped around your finger
翻弄させられる

I'm wrapped around your finger
君は僕を振り回すんだ