Put It All on Me - Ed Sheeran ft. Ella Mai
 
 
[1st Verse]
Ooh, I can't wait to get home
家に帰るのが待ちきれない

I don't know why, but I'm feelin' low
分からないけれど、落ち込んでしまって

Happened again and I want you to know
何度もこんな気分になるんだ、君も分かるだろう
 
Having my woman there is good for my soul
そこに僕だけの人がいると魂を癒してくれる

I try to be strong, well, I got demons
強くなろうとしたけれど、自分の中に悪魔は居る

So can I lean on you?
だから君に頼ってもいい?

I need a strong heart and a soft touch
強い心と柔らかな触れ合いが欲しい

And you're the one when I want love
僕が愛を求める時は、君だけ

It's you and only you who can be takin' away
君だけが取り除いてくれる

The shit that I go through each and every day
僕が毎日乗り越えている問題達を。

When I'm alone with you, you make it better again
君と2人きりで居ると全てを良く見せてくれるんだ

Your arms are where I wanna remain
その腕の中にずっといていたい

Catch my eye, and she starts to say
目を合わせて、彼女はこう言うんだ





[Chorus]
Hey, baby, we can dance slowly
ゆっくりと踊りましょう

My darlin', I'll be all you need, you need
私だけの人、あなたの求める存在になるわ

I know it hasn't been your day or week, or week, or week
きっとうまく行かない日が続いたんでしょう

So put it all on me
だから私に全て委ねて

Oh, my darlin', put your worries on me
心配も私に投げかけて

Can't judge you 'cause I feel the same thing
私も同じように感じているから、あなたを判断したりしないわ

And I'm here for whenever you need, you need, you need
いつでもあなたが必要としている時にここに居る

To put it all on me
あなたに全て委ねてもらうために

Love, on me, on me
私を愛して

Hey baby, we can dance slowly
ゆっくりと踊りましょう

Love, on me, on me
愛を委ねて

Put your worries on me
心配なことも任せてくれたらいい

Love, on me, on me
愛してほしい

Hey baby, we can dance slowly
そしてゆっくりと踊りましょう

And I'm here for whenever you need
いつでも必要な時はここに居るよ

To put it all on me
全て委ねてもらうために
 
 
 
 

[2nd Verse]
Ooh, you're there for me when I
あなたはいつでも側に居てくれる

Need you to be, 'cause I
私が求めている時。

Find it hard to say the words
正しい言葉が見つからないわ

But some shit don't need an explanation, baby
でも全てに説明が必要な訳じゃないでしょう
 
I try to be strong, well, I got demons
強くなろうとしたけれど、自分の中に悪魔は居る

So can I lean on you?
だからあなたに頼ってもいい?

I need a strong heart and a soft touch
強い心と柔らかな触れ合いが欲しいの

And you're the one when I want love
私が愛を求める時は、あなただけ

It's you and only you who can be takin' away
あなただけが取り除いてくれる

The shit that I go through each and every day
私が毎日乗り越えている問題達を。
 
Baby, I can't wait, in love with all your ways
あなたと恋に落ちるのが待ちきれないの

Your arms are where I wanna remain
その腕の中にずっと居ていたい

Grab my waist when I start to say, now
腰に手を回して、私はこう言うの
 




[Chorus]
Hey, baby, we can dance slowly
ゆっくりと踊りましょう

My darlin', I'll be all you need, you need
私だけの人、あなたの求める存在になるわ

I know it hasn't been your day or week, or week, or week
きっとうまく行かない日が続いたんでしょう

So put it all on me
だから私に全て委ねて

Oh, my darlin', put your worries on me
心配も私に投げかけて

Can't judge you 'cause I feel the same thing
私も同じように感じているから、あなたを判断したりしないわ

And I'm here for whenever you need, you need, you need
いつでもあなたが必要としている時にここに居る

To put it all on me
あなたに全て委ねてもらうために

Love, on me, on me
私を愛して

Hey baby, we can dance slowly
ゆっくりと踊りましょう

Love, on me, on me
愛を委ねて

Put your worries on me
心配なことも任せてくれたらいい

Love, on me, on me
愛してほしい

Hey baby, we can dance slowly
そしてゆっくりと踊りましょう

And I'm here for whenever you need
いつでも必要な時はここに居るよ

To put it all on me
全て委ねてもらうために
 
 
 
 
 
 
I try to be strong, well, I got demons
強くなろうとしたけれど、自分の中に悪魔は居る

So can I lean on you?
だからあなたに頼ってもいい?

I need a strong heart and a soft touch
強い心と柔らかな触れ合いが欲しいの

And you're the one when I want love
私が愛を求める時は、あなただけ