closure - Taylor Swift

 

[1st Verse]
It's been a long time

あれからしばらく経つわね


And seeing the shape of your name

あなたの名前を見かけることは


Still spells out pain

未だに痛みを伴うの


It wasn't right

決して正しい事じゃなかった


The way it all went down

私たちが落ちぶれたことは


Looks like you know that now

十分あなたも分かっているみたいね
 

 

 

 

[Chorus]
Yes, I got your letter

あなたの手紙をもらったわよ


Yes, I'm doing better

ええ、私は元気にしているわ


It cut deep to know ya, right to the bone

骨の髄までむき出しにして切られているの


Yes, I got your letter

あなたの手紙をもらったの


Yes, I'm doing better

私は元気にしているわ


I know that it's over, I don't need your

これは終わったこと、もういいわよ


Closure, your closure

あなたが終わりなんて告げる必要ないんだから




[2nd Verse]
Don't treat me like

私をまるで


Some situation that needs to be handled

解決が必要な状況みたいに扱わないで


I'm fine with my spite

私がこの意地の悪さで生きてきたの


And my tears, and my beers and my candles

それと涙、ビール、キャンドルとともに。


I can feel you smoothing me over

あなたが慰めてくれているのを感じるわ


 

 

[Chorus]

Yes, I got your letter

あなたの手紙をもらったわよ


Yes, I'm doing better

ええ、私は元気にしているわ


It cut deep to know ya, right to the bone

骨の髄までむき出しにして切られているの


Yes, I got your letter

あなたの手紙をもらったの


Yes, I'm doing better

私は元気にしているわ


I know that it's over, I don't need your

これは終わったこと、もういいわよ


Closure, your closure

あなたが終わりなんて告げる必要ないんだから

 

 

 

 

[Bridge]
I know I'm just a wrinkle in your new life

所詮、私はあなたの新しい人生のシワなんでしょう


Staying friends would iron it out so nice

友達で居るのなら、きっと綺麗に伸びてくれるはず


Guilty, guilty, reaching out across the sea

この罪悪感は海の向こう側まで伸びて


That you put between you and me

私とあなたとの間に隔たるの


But it's fake and it's oh so unnecessary

でもそれは偽物、必要じゃないもの

 

 

 

[Chorus]
Yes, I got your letter

あなたの手紙をもらったわよ


Yes, I'm doing better

ええ、私は元気にしているわ


It cut deep to know ya, right to the bone

骨の髄までむき出しにして切られているの


Yes, I got your letter

あなたの手紙をもらったの


Yes, I'm doing better

私は元気にしているわ


I know that it's over, I don't need your

これは終わったこと、もういいわよ


Closure, your closure

あなたが終わりなんて告げる必要ないんだから