Afterglow - Taylor Swift

 

 

[1st Verse]

I blew things out of proportion, now you're blue

私が大げさにして、あなたはブルーな表情を浮かべる


Put you in jail for something you didn’t do

無実の罪で監獄に入れてしまった


I pinned your hands behind your back

あなたの腕を後ろで抑えつけたの


Thought I had reason to attack, but no

責める理由があると思ったけど、勘違いだった


Fighting with a true love is boxing with no gloves

真実の愛との戦いは、グローブのないボクシングの様


Chemistry 'til it blows up, 'til there’s no us

壊れて、2人の関係が消えるまでは化学反応があったのに。


Why'd I have to break what I love so much?

「どうして大切にした愛を壊す必要があったの?」


It's on your face, and I'm to blame, I need to say

これはあなたの台詞、私のせいだけど言わせて欲しい

 

 

 

[Chorus]
Hey, it's all me, in my head

全部私のせい、頭の中では


I'm the one who burned us down

2人の関係を燃やしたのは私


But it's not what I meant

でもわざとでは無いの


Sorry that I hurt you

傷つけてごめんなさい


I don't wanna do, I don’t wanna do this to you

こんな事あなたにしたくない


I don’t wanna lose, I don't wanna lose this with you

あなたとの関係を手放したくない


I need to say, hey, it’s all me, just don't go

伝えないと。「私のせいだから、行かないで」


Meet me in the afterglow

この余韻の中で私と会って欲しい

 

 

 

[2nd Verse]
It's so excruciating to see you low

あなたが落ち込む姿を見るのは苦しくて


Just wanna lift you up and not let you go

元気づけて離したくない


This ultraviolet morning light below

地上を照らす朝の紫外線の光が


Tells me this love is worth the fight

「この愛は戦う価値があるもの」と教えてくれる


I lived like an island, punished you with silence

沈黙であなたを苦しめ、無人島に住んでいる様だった


Went off like sirens, just crying

いきなりサイレンの様に泣き出したり。

 

Why'd I have to break what I love so much?

「どうして大切にした愛を壊す必要があったの?」

 

It’s on your face, don't walk away, I need to say

あなた台詞よね、行かないで、伝えないと

 

 

 

[Chorus]
Hey, it's all me, in my head

全部私のせい、頭の中では


I'm the one who burned us down

2人の関係を燃やしたのは私


But it's not what I meant

でもわざとでは無いの


Sorry that I hurt you

傷つけてごめんなさい


I don't wanna do, I don’t wanna do this to you

こんな事あなたにしたくない


I don’t wanna lose, I don't wanna lose this with you

あなたとの関係を手放したくない


I need to say, hey, it’s all me, just don't go

伝えないと。「私のせいだから、行かないで」


Meet me in the afterglow

この余韻の中で私と会って欲しい

 

 

 

[Bridge]
Tell me that you're still mine

まだ私のものだと言ってよ


Tell me that we'll be just fine

この関係は良くなると言って欲しい


Even when I lose my mind

私が狂ったとしても


I need to say

伝えないと


Tell me that it's not my fault

私のせいじゃないと言って欲しい


Tell me that I'm all you want

私を求めていると言って欲しい


Even when I break your heart

あなたの心を壊したとしても


I need to say

伝えないと

 

 

 

[Chorus]
Hey, it's all me, in my head

全部私のせい、頭の中では


I'm the one who burned us down

2人の関係を燃やしたのは私


But it's not what I meant

でもわざとでは無いの


Sorry that I hurt you

傷つけてごめんなさい


I don't wanna do, I don’t wanna do this to you

こんな事あなたにしたくない


I don’t wanna lose, I don't wanna lose this with you

あなたとの関係を手放したくない


I need to say, hey, it’s all me, just don't go

伝えないと。「私のせいだから、行かないで」


Meet me in the afterglow

この余韻の中で私と会って欲しい