Invisible - Taylor  Swift

 

 

[1st Verse]

She can't see the way your eyes

彼女は分かっていないわ


Light up when you smile

あなたが笑うと輝く瞳を。


She'll never notice how you stop and stare

彼女は気づいていない


Whenever she walks by

通り過ぎる時、あなたが立ち止まって見つめていること。

And you can't see me wanting you the way you want her

あなたが彼女を求めるように、私があなたを求めている事を知らないでしょう


But you are everything to me

でもあなたは私にとっての全て



[Chorus]
I just want to show you

あなたに教えてあげたい


She don't even know you

彼女はあなたの存在さえ知らないのに


She's never going to love you like I want to

私のように愛してくれるわけないでしょう


And you just see right through me

私は視界にも入らないのね


But if you only knew me

でも私を知ってくれたなら


We could be a beautiful

美しくて


Miracle

奇跡的で


Unbelievable

信じられないような関係になるはず


Instead of just invisible

あなたの視界にも入らない存在だけれど。



[2nd Verse]
There's a fire inside of you

あなたの心に炎が宿る


That can't help but shine through

その輝きを隠せていない


She's never going to see the light

彼女はその輝きを見ようともしない


No matter what you do

あなたが何をしようとも。


And all I think about is how to make you think of me

どうしたら想ってもらえるのかな


And everything that we could be

「あなたと私」でどんな関係になれるのかな

 

 

 

 

[Chorus]
I just want to show you

あなたに教えてあげたい


She don't even know you

彼女はあなたの存在さえ知らないのに


She's never going to love you like I want to

私のように愛してくれるわけないでしょう


And you just see right through me

私は視界にも入らないのね


But if you only knew me

でも私を知ってくれたなら


We could be a beautiful

美しくて


Miracle

奇跡的で


Unbelievable

信じられないような関係になるはず


Instead of just invisible

あなたの視界にも入らない存在だけれど。

 

 

 

[Bridge]
Like shadows in a faded light

消えゆく光で生まれる影のように


Oh, we're invisible

私たちの関係は目に見えない


I just want to open your eyes

目を覚ましてよ


And make you realize

分かって欲しいの

 

 

 

 

[Chorus]
I just want to show you

あなたに教えてあげたい


She don't even know you

彼女はあなたの存在さえ知らないのに


She's never going to love you like I want to

私のように愛してくれるわけないでしょう


And you just see right through me

私は視界にも入らないのね


But if you only knew me

でも私を知ってくれたなら


We could be a beautiful

美しくて


Miracle

奇跡的で


Unbelievable

信じられないような関係になるはず


Instead of just invisible

あなたの視界にも入らない存在だけれど。

 

 

 

[Outro]
She can't see the way your eyes

彼女は知らない


Light up when you smile

あなたが笑うと瞳が輝くこと。