At My Best - Machine Gun Kelly ft. Hailee Steinfeld

 

 

 

[1st Verse]
I wrote this song as a message for help

助けを求めるためこの曲を書いたんだ


On behalf of anybody findin' their-self

自分自身を探し求めている君たちの代わりに。


I wrote this letter to numb your pain

この手紙は君の痛みを和らげるために書いた


'Cause every day I wake up, I'm feelin' the same

俺も毎朝起きると同じように感じている


I got issues just like you got issues

君と同じように俺も問題を抱えている


I've been hurt, I seen the scar tissue

傷ついて、傷跡が残っている


If I showed you, would you run away?

この傷跡を見せたら君は逃げる?


Do I gotta hide 'em for you to wanna stay?

ここに居てもらうために隠しておいた方がいい?


Do I, even need you? Should I leave you?

そもそも君が必要なのか? 別れるべきか?


Do I, gotta be you, just to please you?

君の欲求のために思うがままになったらいい?


Do I, say I'm all good, when I bleed you

君を傷つけた時も、俺は平気だと


Through my heart? 

心の底から言ったらいいのか?

 

Quit tearin' mine apart

もう俺の心を引き裂くのはやめて



[Chorus]
I shout, I swear, I get angry, I get scared

私は叫びもするし、怒りに溺れて恐れる時もある


I fall, I break, I mess up, I make mistakes

傷ついて、滅茶苦茶になって過ちも犯すの


But if you can't take me at my worst

でも、もし私の最悪な部分を見てくれないと


You don't deserve me at my best

最高の私には値しないわ

Gotta keep it goin', gotta keep my head up

ただ頭を上げて持ちこたえる


'Cause life is about...

だって人生って、、

 

 

 

 

[2nd Verse]
Life is about makin' mistakes

人生は間違いを犯すものさ


It's also about trying to be great

そして良い自分に生まれ変わっていくもの


Do not let failure scare you away

失敗に臆するな


I know you fed up, you fall, get up

もう嫌だろうけど、転んでも起き上がるんだ


It's all in us, I can speak about it 'cause I did it 

誰しも感じている。僕が語るのも、乗り越えてきたから


Ladies and gentlemen, here's the exhibit

皆様、これが僕の人生


It's my life, look a little closer, you can see the highlight

近くで見たらさらなる輝きが見えるさ


Gold ain't always golden but I told 'em

金はいつでも黄金なわけではない、でも僕は言った


Look at all the years I've been waitin' for a moment

この数年を見てみろ、この時を待っていた


Shed a lot of tears just to smile in the mornin'

朝には笑っているために涙をこぼしたのさ


Tell me could you love me? 

「愛してほしい」と言ってくれよ


 

 

[Chorus]
I shout, I swear, I get angry, I get scared

私は叫びもするし、怒りに溺れて恐れる時もある


I fall, I break, I mess up, I make mistakes

傷ついて、滅茶苦茶になって過ちも犯すの


But if you can't take me at my worst

でも、もし私の最悪な部分を見てくれないと


You don't deserve me at my best

最高の私には値しないわ



[Bridge]
This song's for anybody

この曲はみんなのためのもの


Who feels like I did, never the cool kid

僕と同じように、自分はダメな奴だと感じる人のため

 

This song's for anybody

この曲はみんなのためのもの


Who fought their way through, always remained true

己のために戦って真実を突き通した人のため

 

This song's for anybody

この曲はみんなのためのもの


The one's who trying to get it, the one's who dream it and live it

努力している人、夢を見て生きている人のため

 

This song's for anybody

この曲はみんなのためのもの

 

 

 

[Chorus]
I shout, I swear, I get angry, I get scared

私は叫びもするし、怒りに溺れて恐れる時もある


I fall, I break, I mess up, I make mistakes

傷ついて、滅茶苦茶になって過ちも犯すの


But if you can't take me at my worst

でも、もし私の最悪な部分を見てくれないと


You don't deserve me at my best

最高の私には値しないわ