私のなまえはアンナです。

たんじょうびは八月30日。なつです、でもいちばん好きのきせつはあきです。

私はスペインです、でも。。。いま、私のうちはロンドンです。

 

あきでロンドンはとてもきれいです。


私のこいびとはたしのせんせいです。でもわたしはわるいがくせいです!がんばりましょう!

あなたはべんきょうしていまか?

 

My name is Anna.

My birthday was in 30th of August. It's during the summer but my favourite season it's autumn.

I'm Spanish, but currently I'm living in London.

My boyfriend is teaching me Japanese, but I'm a bad student. Still I will do my best!

Are you studying as well?