BABY BABY BABY | 安藤輝子オフィシャルブログ「安藤輝子のShiny Days」by Ameba

BABY BABY BABY

Good morning everyone晴れ


Let me tell you what I did yesterday.

First, I went for the preview of the movie "TRANSPORTER3."

Since I looooooove action movie I thought the movie was AMAZING!!!

Also, Jason Stathan who played Frank Martin was freaking HOT! LOL


昨日の出来事を書きたいと思います^^

まずは映画トランスポーター3の試写会に行ってまいりました。

アクション映画が大すきな私にはもうたまらない映画でした。

そして、なんといってもフランクを演じるジェイスン・ステイサムがかっこよかった~(笑)



安藤輝子オフィシャルブログ「安藤輝子のShiny Life」by Ameba-Image839.jpg


This movie is coming out in August 15th. If you like action movie, you must watch it definitely!


8月15日に公開なのでアクション映画がお好きな方は是非是非見に行ってみて下さい。









After watching movie, I went to my cousin's house to see a cute little monster, LOL

Yup, my cousin's baby Sho-chan^^

umm.... my cousin's baby... would that be my nephew? no.. i mean second-cousin?



映画の後は暴れん坊将軍に会いにいとこのお家に行きました(笑)

そう、いとこの子供のしょうちゃんに会いにです。

いとこの子供は甥になるのかしら?ん・・・はとこだったかな?



安藤輝子オフィシャルブログ「安藤輝子のShiny Life」by Ameba-Image837.jpg


look at him, He is saying " DON'T TAKE PICUTRE! I AM NOT IN A MOOD!"

but you are still a cute little baby boy!


いつもは笑顔一杯のしょうちゃんなのですが・・・

昨日はカメラを向けるとこんなぶっきらぼうは表情しかしてくれませんでした(笑)

けど、まぁこんな表情でも可愛いのには変わらないんですがね。









well, Have a great day everybody!


ドキドキmuch love, TeRuKoドキドキ