Rise Up⤴️⭐️ | ⭐️宇宙からの贈り物⭐️

 

本日のヘビロテ曲

キラキラ「Rise Up」キラキラ

 

親子の声のハーモニーが素敵ラブラブ

 

 

 

「Andra Day」のカバー曲です

 

 

 

 

 


キラキラ歌詞キラキラ

 


You're broken down and tired
Of living life on a merry-go-round
And you can't find the fighter
But I see it in you so we gonna walk it out
And move mountains
We gonna walk it out
And move mountains

打ちのめされて
メリーゴーランドのような
ぐるぐる回るだけの生活にうんざりして
生きる気力を見失って
でも、私にはあなたの目に光が見えるから
私たちはきっと上手くやれる
大きな山だって動かせる
私たちはきっと上手くやれる
大きな山だって動かせる





And I'll rise up
I'll rise like the day
I'll rise up
I'll rise unafraid
I'll rise up
And I'll do it a thousand times again
And I'll rise up
High like the waves
I'll rise up
In spite of the ache
I'll rise up
And I'll do it a thousands times again
For you [x4]

そして私は立ち上がる
あの日のように
私は立ち上がる
恐れを知らずに
私は立ち上がる
何度でも何度でも
私は立ち上がる
波のように高く
私は立ち上がる
どんな痛みを受けようとも
私は立ち上がる
何度でも何度でも
あなたのために






When the silence isn't quiet
And it feels like it's getting hard to breathe
And I know you feel like dying
But I promise we'll take the world to it's feet
And move mountains
Bring it to it's feet
And move mountains

沈黙に耐えられなくて
息ができなくなるような気持ちになって
死にたいような気持ちになってるんでしょ
でも約束するわ
私たちは自分の足で、世界をつかむってこと
大きな山だって動すってこと
自分たちのその足で
大きな山だって動かすってこと






And I'll rise up
I'll rise like the day
I'll rise up
I'll rise unafraid
I'll rise up
And I'll do it a thousand times again
For you [x4]

そして私は立ち上がる
あの日のように
私は立ち上がる
恐れを知らずに
私は立ち上がる
何度でも何度でも
あなたのために





All we need, all we need is hope
And for that we have each other
And for that we have each other
We will rise[x4]

私たちには希望が必要なの
私はあなたのために
あなたは私のために
私たちは立ち上がる





I'll rise up
Rise like the day
I'll rise up
In spite of the ache
I will rise a thousands times again
And we'll rise up
High like the waves
We'll rise up
In spite of the ache
We'll rise up
And we'll do it a thousands times again
For you[x3]

私は立ち上がる
あの日のように
私は立ち上がる
恐れを知らずに
私は立ち上がる
何度でも何度でも
私たちは立ち上がる
波のように高く
私たちは立ち上がる
どんな痛みを受けようとも
私たちは立ち上がる
何度でも何度でも
あなたのために







歌詞はこちらのサイトからお借りしました↓

しょうちゃんのブログ