◎著作権の関係でファンのみの公開となります。
JASRAC許諾番号:9008249113Y38200
その184
----------------------------------------------------------------------
(1831)
 “You gave us our start-up loan, we haven't forgotten,” said George sternly.

 「君が、俺たちに起業資金を出してくれた。 忘れちゃいない」と、ジョージが断固として言いました。
----------------------------------------------------------------------
(1832)
 “Take whatever you like; and just remember to tell people where you got it, if they ask.”

 「好きな物を何でも持って行ってくれ。 ただし、聞かれたら、どこで手に入れたかを忘れずに言ってくれ」
----------------------------------------------------------------------
(1833)
 George swept off through the curtain to help with the customers, and Fred led Harry back into the main part of the shop to find Hermione and Ginny still poring over the Patented Daydream Charms.

 ジョージが客の応対のため、カーテンの向こうに消えると、フレッドは『特許:白昼夢呪文』にまだ夢中になっているハーマイオニーとジニーのところへとハリーを案内しました。
----------------------------------------------------------------------
(1834)
 “Haven't you girls found our special WonderWitch products yet?” asked Fred.

 「お嬢さん方、我らが特製『ワンダーウィッチ』製品をご覧になりましたかな?」と、フレッドが呼び掛けました。
----------------------------------------------------------------------
(1835)
 “Follow me, ladies . . .”

 「お嬢様方、こちらへどうぞ ----」
----------------------------------------------------------------------
(1836)
 Near the window was an array of violently pink products around which a cluster of excited girls was giggling enthusiastically.

 窓の側に、思いっきりピンク色の商品が並べられていて、興奮した女の子の群れが興味津々でクスクス笑いをしていました。
----------------------------------------------------------------------
(1837)
 Hermione and Ginny both hung back, looking wary.

 ハーマイオニーもジニーも用心深く、尻込みしました。
----------------------------------------------------------------------
(1838)
 “There you go,” said Fred proudly.

 「さあ、どうぞ」と、フレッドが誇らしげに言いました。
----------------------------------------------------------------------
(1839)
 “Best range of love potions you'll find anywhere.”

 「どこにもない、最高級『惚れ薬』です」
----------------------------------------------------------------------
(1840)
 Ginny raised an eyebrow skeptically.

 ジニーが、疑わしげに片方の眉を吊り上げました。


----------------------------------------------------------------------